تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلبری وریا از استقلالی‌ها پس از بازگشت پرحاشیه از ترکیه

دلبری وریا از استقلالی‌ها پس از بازگشت پرحاشیه از ترکیه

ورزش > لیگ برتر - وریا غفوری با انتشار عکسی با پیراهن استقلال و انتشار یک قلب آبی ، برای هواداران این تیم دلبری کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وریا غفوری به خاطر آسیب دیدگی از اردوی ترکیه تیمش زودتر برگشت. او با اجازه سرمربی تیم زودتر به تهران برگردانده شد.این بازگشت پیش از موعد اما باعث حاشیه هایی شد. رسانه هایی از قهر او نوشتند و وریا خیلی تند جواب شان را داد.

بعد که برگشت اما این بازی ادامه پیدا کرد و یک دو قطبی شکل گرفت. بعد از این اتفاقات و در حالی که وریا قبل از بازگشت انتقاداتی از باشگاه سر مطالبات و بحث پرداخت به خارجی ها کرده بود ، این حواشتی کمی هم بیشتر شد اما در نهایت او با یک پست خاص و گذاشتن عکسی با پیراهن آبی و قلب آبی از پایبندی به تیمش گفت تا دلخوری ها هم خیلی زود از بین برود.

اگرچه او بدون قهر به تهران آمده بود.

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلبری وریا از استقلالی‌ها پس از بازگشت پرحاشیه از ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..