تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افت قیمت جهانی نفت در پی نگرانی از افزایش عرضه

 

قیمت جهانی نفت در آخرین ساعات معاملاتی با کاهش نسبی همراه شد و توانست معاملات افزایشی چند روز گذشته خود را جبران کند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، بازگشت بازار نفت به حالت طبیعی و نگرانی از افزایش تولیدات به منظور کاهش قیمت نفت توسط آمریکا و سران اقتصادی دنیا، موجب افت قیمت این کالا در بازارهای جهانی شد.

حالا سخنان وزیر انرژی روسیه پس از پشت سر گذاشتن بحران لیبی، نروژ و عراق، بازار را متوجه این مسئله کرده که هر گونه کمبود عرضه توسط اعضای اوپک می تواند عاملی برای افزایش تولید دیگر اعضا باشد .

این روند موجب افت قیمت نفت در بازارهای جهانی شد و قیمت نفت برنت را با افت 0.8درصدی مواجه کرد . به این ترتیب هر بشکه نفت برنت معادل 71 دلار و 57 سنت معامله شد.

قیمت هر بشکه نفت وست تگزاس نیز با افت 0.6 درصدی مواجه شد و هر بشکه از این کالا معادل 66 دلار و 75 سنت معامله شد.

در بازار جهانی طلا، قیمت هر اونس طلا با افت 0.3 درصدی مواجه شد و هر اونس از این کالا معادل یک هزار و 223 دلار به معامله رسید.

در رینگ فلزات لندن، قیمت آلومینیوم به هر تن دو هزار و 28 دلار رسید. مس لندن نیز معادل هر تن 6 هزار و 107 دلار مبادله شد.

هر تن سرب دو هزار و 159 دلار و هر تن نیکل 13 هزار و 417 دلار معامله شد. قیمت قلع نیز به هر تن 19 هزار و 532 دلار رسید و  هر تن روی دو هزار و 555 دلار مبادله شد. 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افت قیمت جهانی نفت در پی نگرانی از افزایش عرضه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..