تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طالقانی: نفت مسجد سلیمان مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد/تاج درباره تمدید قرارداد کی روش اختیار تام دارد

طالقانی: نفت مسجد سلیمان مشکلی برای حضور در لیگ برتر نداردتاج درباره تمدید قرارداد کی روش اختیار تام داردعبدالکاظم طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین وضعیت تیم نفت مسجد سلیمان برای حضور در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بیان کرد: به دلیل اینکه هیئت مدیره سابق باشگاه نفت مسجد سلیمان به ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم به نام آنها و متعهد شدنشان نسبت به این قراردادها معترض است، سازمان لیگ اعلام کرده باید اعضای هیئت مدیره جدید به این سازمان معرفی شوند. اگر شرکت ملی نفت ایران به عنوان مسئول باشگاه این موضوع را حل کند، نفت مسجد سلیمان مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد.

او درباره احتمال واگذاری امتیاز لیگ برتری نفت مسجد سلیمان گفت: هیچ کس نمی تواند چنین کاری انجام بدهد. نفت در استان خوزستان می ماند و در شهر مسجد سلیمان بازی هایش را برگزار می کند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره منتشر شدن برخی اخبار در رسانه های خارجی مبنی بر نزدیکی کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال مصر اظهار داشت: من اطلاعی درباره این موضوع ندارم و نمی دانم این اخبار چه منبعی دارد. در مورد بحث تمدید قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران هم باید بگویم تا جایی که من اطلاع دارم قرار است این موضوع انجام شود مگر اینکه تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال تغییر کند.

او خاطرنشان کرد: مهدی تاج در بحث تمدید قرارداد کارلوس کی روش اختیار تام دارد و هر تصمیمی بگیرد قابل اجرا است.

رئیس هییت فوتبال خوزستان درباره زمان بهره برداری از ورزشگاه فولاد آره نا تصریح کرد: این ورزشگاه مشکل خاصی ندارد. تنها پارکینگ آن نقایصی دارد و فکر می کنم ورزشگاه فولاد آره نا از هفته پنجم لیگ برتر به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید:مهدی: فعالیت‌های هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان قانونی است

انتهای پیام/

اظهارات طالقانی درباره تمدید قرارداد کی روش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طالقانی: نفت مسجد سلیمان مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد/تاج درباره تمدید قرارداد کی روش اختیار تام دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..