تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با تغییر زمان غذا خوردن از شر سرطان خلاص شوید

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ کارشناسان در جدیدترین پژوهش‌های خود دریافتند صرف شام قبل از ساعت ۹ شب می‌تواند خطر ابتلا به سرطان سینه در زنان و پروستات در مردان را تا 20 درصد کاهش دهد.

با تغییر زمان غذا خوردن از شر سرطان خلاص شوید

محققان توصیه می‌کنند افراد حداقل 2 ساعت بین زمان خوردن شام تا خوابشان فاصله وجود داشته باشد.

با تغییر زمان غذا خوردن از شر سرطان خلاص شوید

خوردن غذا در اواخر شب سبب ایجاد التهاب در بدن و بالا رفتن سطح قند خون می‌شود که از جمله عامل‌های ایجاد سرطان دربدن است.

محققان این نتیجه‌ها را  با بررسی روی ساعت صرف غذا و میزان شیوع سرطان در  بیش از ۴ هزار نفر به دست آوردند.

در قرن‌های پیش همزمان با تاریک شدن هوا، انسان‌ها شام می‌خوردند و یک الی دو ساعت پس از آن می‌خوابیدند، اما در عصر مدرن و با استفاده از فناوری لامپ‌های الکتریکی انسان‌ها دیر‌تر شام می‌خورند و حتی برای ساعت محدودی به خواب می روند که سبب افزایش ابتلای آن‌ها به انواع بیماری‌ها شده است.

با تغییر زمان غذا خوردن از شر سرطان خلاص شوید

ابتلا به سرطان های سینه در زنان یا پروستات در مردان درسال های اخیر در دنیا رشد فزونی یافته است که از جمله دلایل آن می توان دگرگونی در رژیم غذایی افراد، کم تحرکی، مصرف برخی داروها و بروز نوسان های هورمونی، استرس، کم خوابی، چاقی واضافه وزن و مصرف خوراک های غربی ازجمله انواع فست فود را نام برد.

بی توجهی به مراجعه منظم به پزشک و انجام آزمایش های دوره ای(در زنان ماموگرافی و در مردان آزمایش PSA)، وجود پیش زمینه های ژنتیکی  و استفاده از مواد شیمیایی مختلف ازجمله انواع عطر و ادوکلن یا محصولات پلاستیکی هم در ابتلا به سرطان و  شناسایی دیرهنگام آن اثرگذار است.


نتیجه این مطالعه در مجله بین المللی سرطان منتشرشده است.
منبع:Dailymail
انتهای پیام/

ساعت صرف شام عاملی شگفت انگیز در رهایی از کمند سرطان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با تغییر زمان غذا خوردن از شر سرطان خلاص شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..