تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از لاغری فوری با روشی لاکچری تا درختی که تلفن همراهتان را شارژ می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات محققان در سراسر جهان است که سبب رشد و پیشرفت جوامع می‌شود، در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از اختراعات ساخته شده در سراسر جهان بپردازیم.

گجتی که در کمترین زمان شما را لاغر می‌کند

به تازگی پیشرفته‌ترین گجت پوشیدنی برای کاهش اضافه وزن و افراد مختلف تولید شده است این گجت به شکل یک شلوارک بر تن شما می‌رود و به لاغر شدن شما کمک می‌کند، برای مثال هنگامی که نوشیدنی قندی وارد بدن شما می‌شود، این شلوارک سریعا هشدار صادر می‌کند و به شما دستور می‌دهد تا بایستید و نتوانید نوشیدنی را به اندازه کافی بنوشید، همچنین این شلوارک برای ورزشکاران هم بسیار کارآمد و مفید است، زیرا ضربان قلب، نبض و عملکرد‌های مختلف بدن را تحت کنترل خود در‌می‌آورد.

محیط زیست سنت‌شکنی می‌کند/ صندلی که بدون هیچ تحرکی شما لاغر می‌کند

محیط زیست سنت‌شکنی می‌کند

به تازگی درخت جدیدی طراحی و تولید شده است که می‌تواند شارژ تلفن همراه و همچنین اینترنت آن را فراهم کند این درخت مکانی برای استراحت عمومی و فضای اجتماعی است که با هدف افزایش آگاهی افراد از محیط خود و همچنین ارتباط آنها با محیط زیست ساخته شده است.

بر روی این درخت پنل‌های خورشیدی قرار گرفته است که الکتریسته لازم را تولید می‌کند همچنین اطراف آن درگاه‌های شارژ کننده تلفن همراه قرار دارد که از طریق آن می‌توانید برق را به تلفن همراه خود برسانید.

محیط زیست سنت‌شکنی می‌کند/ صندلی که بدون هیچ تحرکی شما لاغر می‌کند

صندلی‌ای که شما را مجبور به لاغر شدن می‌کند

در دنیا امروز بیشتر افراد دارای اضافه وزن هستند و همچنین هنگام نشستن بر روی صندلی نمی‌دانند که طرز نشستن‌شان اشتباه است؛ برای حل این مشکلات صندلی‌ طراحی شده است که با نشستن بر روی آن می‌توانید کالری بسوزانید، بر روی این صندلی سنسورهایی قرار دارد که به شما دستور می‌دهد تا حرکات ورزشی را انجام دهید و سپس میزان تحرک شما را به تلفن همراهتان ارسال می‌کند.

محیط زیست سنت‌شکنی می‌کند/ صندلی که بدون هیچ تحرکی شما لاغر می‌کند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از لاغری فوری با روشی لاکچری تا درختی که تلفن همراهتان را شارژ می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..