تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف هواپیمای جنگی آلمانی در اعماق دریای مدیترانه +فیلم

کشف یک فروند هواپیمای جنگی آلمانی در اعماق دریای مدیترانهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لاشه‌ی یک هواپیمای جنگی آلمانی در اعماق دریای مدیترانه کشف شد؛ این هواپیما را با نام " آنی آهنی " در زمان نازی‌ها می‌شناختند. مدل این فروند هواپیما 52-JU از نوع ترابری آلمان هیتلری در 1945-1933 بوده است. این لاشه در اعماق دریای اژه از دریاهای دورادور دریای مدیترانه نزدیک جزیره ای یونانی به نام رودس پیدا شده است.

از معماهایی که کارشناسان را متحیر کرده، این است که چطور این هواپیما بعد از گذشت این زمان مدید، بدنه‌ای با مقاومت عالی دارد و اینکه این هواپیما در این منطقه چه می‌کرده است؟

کارشناسان در پاسخ به این پرسش که هواپیما در این منطقه چه می‌کرده، دو فرض بیان کرده اند: بنا به فرض اول شاید نازی‌ها از اوایل سال 1943 در رودس به قصد احتکار و تصاحب آنجا حضور داشتند در فرض دوم شاید عده‌ای از سربازان و افسران را برای مأموریت جنگی جابجا می‌کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف هواپیمای جنگی آلمانی در اعماق دریای مدیترانه +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..