تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مازنی: شرایط اقتصادی فعلی ربطی به تحریم‌ها ندارد

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ، با اشاره به بحران اقتصادی موجود در کشور و ضمن ارائه راهکارهای برون‌رفت از این بحران اظهار داشت: بنده راه برون‌رفت از همه معضلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را گفت‌وگوی ملی می‌دانم.

*شرایط موجود اقتصادی حاکم بر جامعه ربطی به تحریم‌ها ندارد

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد:‌ قاعدتا از درون گفت‌وگوی ملی، علم، تخصص و اولویت استخراج می‌شود، بنابراین طبیعی است که اگر مشکل، مشکل اقتصاد است و در مشکل اقتصاد به عنوان مثال فرض کنیم مسئله اصلی فراوانی و حجم نقدینگی است، آنگاه صاحب‌نظران این را بیان می‌کنند و متولیان هم راهکار آن را عملی و اجرا می‌کنند.

مازنی: شرایط اقتصادی فعلی ربطی به تحریم‌ها ندارد

مازنی تصریح کرد:‌ من فکر می‌کنم هم‌چنان راه‌حل برای برون‌رفت از شرایط کنونی، گفت‌وگوی ملی است و اصلا هم سخت نیست، ما یکبار تصمیم گرفتیم جنگ را حل کنیم، قطعنامه 598 را پذیرفتیم، به همان اندازه که فتح خرمشهر برای جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب اقتدار بود، به همان اندازه هم پذیرفتن قطعنامه 598 هم یک اقتدار بود که توانست یک تصمیم بگیرد و با مدیریت پس از هشت سال، جنگ را به اتمام برساند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین خاطرنشان کرد: یکبار هم تصمیم گرفتیم رابطه‌مان با عربستان حل کنیم، آن هم پس از قضایای حج خونین و پس از آن رابطه‌ و حج برقرار شد و مشکل حل شد و مجددا حوادث بعدی اتفاق افتاد و روابط دچار اختلال شد اما در هر صورت اراده‌‌ای وجود داشت که توانست مسئله را حل کند.

*جمهوری اسلامی بن‌بست ندارد

«این را می‌خواهم بگویم که جمهوری اسلامی بن‌بست ندارد، یکبار هم تصمیم گرفتیم که با قدرت‌های بزرگ دنیا که مدعی انرژی هسته‌ای ما هستند وارد مذاکره شویم، برجام یکی از آن تصمیمات مهم تاریخ جمهوری اسلامی بود که به هر حال مذاکره کردیم و فضای تنفس برای ما ایجاد شد».

وی در همین راستا بیان کرد: اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی که آنها به آن دامن زده بودند، مدیریت و کنترل شد، همچنین قطعنامه‌هایی که علیه ما در شورای امنیت تصویب شده بود برعکس شد و آن قطعنامه‌ها لغو شد و برجام به جای آن در سازمان ملل تصویب شد و بعد هم ما زیر قول و عهدمان نزدیم، کسی که مدعی نظم نوین جهانی بود، او از آن تعهد خارج شد، کما اینکه از تعهدات دیگر هم خارج شد و فقط مربوط به برجام نبود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مازنی: شرایط اقتصادی فعلی ربطی به تحریم‌ها ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..