تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حل مشکل مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر

ایسنا: افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اظهار کرد: پس از پیگری‌های لازم و توافق با سازمان لیگ و همچنین با توجه به مصوبه شورای تامین استان و با مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هیات فوتبال استان ثبت شد و این تیم مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد.

وی همچنین عنوان کرد: به زودی نیز تغییرات مدیریتی در این باشگاه انجام خواهد شد. همچنین جا دارد از استاندار خوزستان و نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی که در زمینه حل مشکل تیم بسیار تلاش داشتند نیز قدردانی کنم.

حل مشکل مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که با تلاش استاندار خوزستان پیگیر حل مشکل تیم‌های لیگ برتری فوتبال استان است، گفت: به زودی قراردادی با چند اسپانسر برای کمک به تیم‌های استان منعقد خواهد شد.

 پیش از این نیز رییس سازمان لیگ در نامه‌ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواستار تعیین تکلیف مدیرعامل و کادر مدیریتی باشگاه نفت‌مسجدسلیمان شده و تاکید کرده بود که در غیر این‌ صورت مسئولیت حذف تیم از لیگ برتر به عهده متولیان شرکت ملی نفت ایران است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حل مشکل مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..