تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ خاصیت شگفت انگیز پسته شامی که سلامت شما را تضمین می‌کند + اینفوگرافی

۷ خاصیت پسته شامی که سلامتی شما را تضمین می‌کند + اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ بادام زمینی در اکثر فرهنگ ها به عنوان آجیل مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد؛ در صورتی که ماده غذایی در اصل در گروه حبوبات جای دارد، این خشکبار حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان هاست و یکی از مهمترین منابع انرژی محسوب می شود.

مصرف بادام زمینی یا کره بادام زمینی از تشکیل سنگ های صفرا جلوگیری می کند و احتمال بروز بیماری های کیسه صفرا را 25 درصد کاهش می دهد.

مصرف یک واحد بادام‌زمینی در طول  هفته  از بروز سرطان روده در زنان پیشگیری کند، همچنین به دلیل  مواد مغذی از ابتلا و رشد سایر سرطان ها جلوگیری می کند.

این خشکبار  در فروشگاه ها معمولاً بدون پوست و به صورت خام یا بو داده به فروش می رسد. در این اینفوگرافی قصد داریم چند فواید سلامتی بادام را آورده ایم.

چتد دلیل خوب برای مصرف بادام+اینفوگرافی

انتهای پیام/

چند دلیل برای مصرف بادام زمینی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ خاصیت شگفت انگیز پسته شامی که سلامت شما را تضمین می‌کند + اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..