تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با بو کردن این ماده غذایی در امتحانات ۲۰ بگیرید!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم تحقیق در این مطالعه، یک تست ۱۰ سوالی را از حدود ۱۰۰ دانشجو بعمل آورد. این دانشجویان به دو گروه تقسیم شدند؛ گروه اول تست شان را با وجود عطر قهوه در فضا انجام دادند، و گروه کنترل همین تست را در اتاقی بدون هیچ گونه عطر و بویی انجام دادند.

با بو کردن این ماده غذایی در امتحانات ۲۰ بگیرید!

محققان دریافتند گروه استشمام کننده بوی قهوه در زمان انجام آزمون، نمرات شان به مراتب بالاتر بود.

تیم تحقیق همچنین در یک نظرسنجی دیگر در بین بیش از ۲۰۰ شرکت کننده جدید از آنها در مورد عطر و بوهای گوناگون و تاثیرات آن بر عملکرد انسانی سوال کرد.

بیشتربخوانید : زنان باردار قهوه نخورند

شرکت کنندگان عنوان کرده بودند که با وجود عطر قهوه، در مقایسه با عطر گل یا عدم وجود هر عطر دیگری، حس انرژی و هوشیاری بیشتری دارند. همچنین بو و عطر قهوه موجب افزایش عملکرد آنها در مهارت های فکری و روانی می شود.

نتایج نشان می دهد بوی قهوه موجب افزایش سطح هوشیاری و انرژی زایی بیشتر می شود.

مصرف قهوه موجب کاهش ریسک بیماری قلبی، دیابت و زوال عقل شده و به طولانی تر شدن عمر هم کمک می کند.

منبع: مهر

نتهای پیام/

عطر قهوه موجب تقویت عملکرد تحلیلی می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با بو کردن این ماده غذایی در امتحانات ۲۰ بگیرید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..