تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای دختری که برای مادر شدن تلاش می کند/ متولی امامزاده‌ای که با ارواح در ارتباط است

باشگاه فرهنگی؛به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

پیشنهاد سینمایی

محمود غفاری کارگردانی و نویسنده فیلم سینمایی «شماره ۱۷ سهیلا» است که تهیه کنندگی آن را امیر سید زاده برعهده دارد.

این فیلم سینمایی داستان دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تأخیر افتاده و با توجه به مشکل ژنتیکی که دارد در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه‌دار شود.

زهرا داوودنژاد،بابک حمیدیان،مهرداد صدیقیان،احسان امانی،کرامت رودسا، فریدون محرابی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پیشنهاد تئاتری

تماشاخانه ماه حوزه هنری از روز ۱۴ تیرماه جاری میزبان نمایش «عقیم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی است.

این اثر نمایشی با نقش‌آفرینی حامد نساج بخارایی، سمیه قهرمانی، سید فرزاد تجلی، مریم واعظ و علیرضا معروفی با آهنگسازی سینا کووایی، داستان بازگشت طوبی و آرش پس از ۲۰ سال به ایران است. طوبی پس از ۲۰ سال برای فروش زمینی که به نام آرش است به ایران می‌آید. پس از فروش زمین هنگام برگشت، پلیس در فرودگاه جلو آرش را می‌گیرد و او می‌فهمد که به دلیل نرفتن سربازی ممنوع الخروج است.

طوبی سمت خانه صادق می‌رود تا از او کمک بگیرد که جلوی درب خانه صادق حجله فرهاد را می‌بیند و…

این نمایش تا ۵ مردادماه، هر روز ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

پیشنهاد فیلم تلویزیونی

فیلم تلویزیونی «اینجا چراغی روشن است» به کارگردانی سید رضا میرکریمی، پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با نقش‌آفرینی حبیب رضایی، سعید پور صمیمی و مریم بوبانی خواهید دید: قدرت، جوان عقب‌مانده و ساده‌دلی است که همراه با متولی امام‌زاده‌ای در یک روستا زندگی می‌کند. متولی از این که مردم روستا نسبت به امامزاده بی‌اعتنا هستند، ناراحت است و آن را به کم‌ایمانی مردم نسبت می‌دهد، اما مردم معتقدند امامزاده تا به حال نیاز‌ها و نذورات آنها را برآورده نکرده است. متولی موقتاً به شهر می‌رود و با توجه به اینکه هیچ کس حاضر نشده در این مدت رسیدگی به امور امام‌زاده را بپذیرد، قدرت را به جای خود می‌گذارد. قدرتی که می‌تواند ارواح مردگان قبرستان کنار امام‌زاده را درک کند که متوجه مشکلات زندگی آدم‌های روستا می‌شود...!

انتهای پیام/

پیشنهاد سینمایی پایان هفته را از دست ندهید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای دختری که برای مادر شدن تلاش می کند/ متولی امامزاده‌ای که با ارواح در ارتباط است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..