تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از امامزاده سید محمد برگزار شد

همزمان با روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه؛

تجلیل از امامزاده سید محمد برگزار شدبهمن پزشکی معاون فرهنگی اجتماعی اداره شمالغرب تهران در مورد بزرگداشت امامزاده سید محمد نوربخش سولقان در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت:با توجه به اینکه امروز، روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه است، برنامه‌ای برای تکریم این امامزاده مقدس وجود دارد.

وی افزود: این امامزاده از این جهت اهمیت دارد که برخی افراد با وارد کردن تهمت‌های ناروا به جایگاه امامزاده سید محمد، سعی در تخریب ایشان داشتند. اما نزدیک به یک سال است که یک محقق در حال بررسی جایگاه اجتماعی و کرامات و فضایل این امامزاده است که به نتایج بسیار خوبی رسیده است. حجت الاسلام سیاه پوش محقق این کار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این امامزاده سال‌ها پیش قسمتی از یک سریال تلویزیونی نیز ساخته شد که بعدا عده‌ای هم این امامزاده را با آن نام می‌شناختند.

پزشکی در ادامه گفت: درسایر امامزادگان این منطقه نیز در ایام دهه کرامت مراسم تجلیل از خادمان برگزار می‌شود. در منطقه شمالغرب تهران ۱۴ امامزاده وجود دارد که مسیر ۴ امامزاده صعب العبور است و مردم نمی‌توانند به زیارت آن بروند. همچنین در این منطقه سه امامزاده شاخص سید جعفر، حمیده خاتون و عینلی و زینلی وجود دارد که همواره مردم به آن‌ها عشق و ارادت خاصی دارند.

وی در ادامه ابراز داشت:در این روز‌ها برنامه‌های ویژه‌ای برای آموزش خادمان در ارتباط با مردم داریم تا نحوه صحیح این کار را بهتر فرا بگیرند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از امامزاده سید محمد برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..