تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطعی برق کاخ‌سفید پاسخی به غوغاسالاران خاموشی‌های اخیر +تصاویر

قطعی برقبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسئله قطعی برق موضوعی است که گاهی بر اثر کمبود آب رخ می‌دهد و خاص کشورمان ایران نیست. در سایر کشورهای دنیا نیز ممکن است به دلایل مختلف قطعی برق ایجاد شود و یک منطقه خاص برای ساعاتی بدون برق بمانند.

در همین خصوص اخیراً به دلیل مشکلات کم‌آبی که در کشورمان رخ داده، تعداد دفعات و طول زمان قطعی برق نیز افزایش یافته است، همین اتفاق باعث شده است که عده ای به سوژه کردن این موضوع بپردازند و با بیان حرف‌های نسنجیده و دشمن شادکن داستان را طوری جلوه دهند که گویا در کشورهای دیگر به هیچ وجه قطعی برق وجود ندارد و این اتفاقات صرفاً در داخل ایران رخ می‌دهد.

این عده که متأسفانه برخی از افراد مشهور هم در بین آنها هستند، در فضای مجازی با سخنان ناصحیح خود سعی در آلوده کردن افکار مردم دارند؛ در ادامه نمونه‌ای کوچک از این نوع برخوردها را مشاهده می‌کنید:

قطعی برق

قطعی برق

قطعی برق

قطعی برق

قطعی برق

با توجه به اظهارنظرهای فوق مسئله کمبود آب و قطعی برق صرفاً در ایران رخ می‌دهد و کشورهای خارجی و به خصوص کشورهای توسعه‌یافته به هیچ وجه با چنین مشکلاتی روبه‌رو نمی‌شوند. در همین رابطه به تازگی ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده و دست به دست می‌شود که سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را در کاخ سفید نشان می‌دهد. در این ویدئو زمانی که ترامپ در حال صحبت است ناگهان صفحه تاریک می‌شود و برق‌های کاخ سفید در کشور توسعه یافته آمریکا که آرزوی برخی افراد در کشور ما است، قطع می‌شود.

در ادامه ویدئوی مربوطه را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطعی برق کاخ‌سفید پاسخی به غوغاسالاران خاموشی‌های اخیر +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..