تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شال هوشمندی که آلودگی هوا را فیلتر می‌کند +فیلم

شال هوشمندی که آلودگی هوا را فیلتر می کند + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروزه آلودگی هوا یکی از بزرگترین چالش های کلانشهرها به شمار می‌رود که می تواند جان بسیاری از ساکنان این شهرها را به خطر بیاندازد. یکی از علل اصلی بیماری های قلبی و عروقی در شهرهای بزرگ آلودگی هوا است و از این رو شرکت های مختلفی تلاش می‌کنند تا با ابتکارات خود این چالش بزرگ و جدی را حل کنند.

بیشتر بخوانید : سیستم ضد سرقتی که کابوس سارقان حرفه‌ای است! +فیلم 

به تازگی یک شرکت، شال هوشمندی را به بازار عرضه کرده که علاوه بر محافظت انسان در برابر سرما و سرماخوردگی می تواند آلودگی هوا را نیز فیلتر کند. فیلترهای نصب شده روی این شال می تواند تا 99.75 درصد از هوای آلوده را تصفیه کند. همچنین این شال مصرف کننده را از بیماری هایی مانند آنفولانزا، سینه پهلو و گلودرد در امان نگه می دارد. همچنین مانع استنشاق دود، دود سیگار و ذرات آلاینده و گرده‌های حساسیت‌زا می شود.

انتهای پیام/

شالی که بهترین وسیله برای مقابله با آلودگی هوا است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شال هوشمندی که آلودگی هوا را فیلتر می‌کند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..