تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازى بیمارستان نتیجه هم افزایى دستگاه هاست

راه اندازى بیمارستان نتیجه هم افزایى دستگاه هاستبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود مرسل‌پور، فرماندار شهرستان قرچک در افتتاح بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک که با حضور وزیر بهداشت، سورنا ستارى معاون علمى و فناورى رئیس جمهوری و محمد مخبر رئیس سناد فرمان اجرایى امام صبح امروز برگزار شد، گفت: بر اساس آخرین آمار در سرشمارى نفوس و مسکن، جمعیت رسمی قرچک ۲۷۰ هزار نفر است و ۴۵ هزار نفر اتباع بیگانه نیز در این شهرستان ساکن هستند.

وی گفت: سه سال پیش که وزیر بهداشت به این منطقه سفر کرده بودند، این بیمارستان که کار احداث آن از سال ٩١ شروع شده بود تنها ۷ درصد پیشرفت داشت، اما خوشبختانه امروز شاهد افتتاح بیمارستان شهید ستارى قرچک هستیم.

فرماندار شهرستان قرچک بیان کرد: افتتاح بیمارستان شهید ستارى قرچک حاصل تلاش و وحدت عمل دستگاه‌های اجرایی است، بسیاری از افراد  زمانی که وزیربهداشت قول احداث این بیمارستان را دادند، باورشان مى شد که با وجود مشکلات اعتبارى در دولت و وزارت بهداشت این بیمارستان احداث شود.

طرح تحول سلامت به کاهش هزینه های درمانی کمک کرد

وی با اشاره به کاهش هزینه هاى مردم به مدد طرح تحول سلامت گفت: یکی از همکاران بنده امروز عازم مشهد بود و به من گفت: «من در سال ۹۱ در یکی از بیمارستان‌های دولتی بستری شدم و ۷۰ درصد مبالغ درمان را افزون بر تامین ملزومات پزشکى از خارج بیمارستان پرداخت کردم، اما همسرم ٢ هفته گذشته در همان بیمارستان بستری شد و تمام هزینه هاى درمان ۲۰۰ هزار تومان شد.» و همه این‌ها نتیجه طرح تحول سلامت است.

مرسل‌پور با اشاره به اینکه افزون بر بنیاد برکت در تاسیس این بیمارستان کمک هاى بسیارى کرده اند، گفت: دستگاه‌های مختلف شهرستان رقم‌های بسیار خوبی را در این بیمارستان هزینه کرده‌اند و شهرداری قرچک از محل اعتبارات ارزش افزوده رقم ۴ میلیارد پرداخت کرده که من از همه آن‌ها متشکرم.

انتهاى پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازى بیمارستان نتیجه هم افزایى دستگاه هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..