تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام 100 نفر از افراد بی بضاعت اردبیل به مشهد مقدس

حجت الاسلام اکبر قیامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به برنامه های دهه کرامت افزود: همزمان با دهه کرامت و روز تکریم از امامزادگان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل برنامه های متنوع فرهنگی و بصیری در ۲۱ امامزاده با حضور روحانیون و علمای دینی دعوت شده از حوزه علمیه قم برگزار می شود .

وی افزود: این کاروان ها بصورت سلسله کاروان هایی است که ماهانه از طریق موسسه خیریه ائمه اطهار و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد و سازمان بهزیستی اعزام می شوند .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در سال گذشته با همکاری همین موسسه ۲ هزار نفر راهی مشهد مقدس شده بودند و امسال نیز در سه ماهه نخست ۲۰۰ نفر اعزام شدند.

حجت الاسلام قیامی افزود: عموما ترکیب این کاروان  ها ایتام و خانواده های نیاز مند است .

انتهای پیام/ح

اعزام دو کاروان به مشهد مقدس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام 100 نفر از افراد بی بضاعت اردبیل به مشهد مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..