تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت باید خود را کارگزار مردم بداند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس شورای قضایی خراسان رضوی در دیدار با معاون وزیر نیرو افزود: از موفقیت‌های این وزارت خانه در مواجهه با مسئله آب خوشحالیم و با تمام توان در جهت حمایت از اقدامات قانونی در زمینه صیانت از منابع آب حمایت می‌کنیم.


وی گفت: تشکیل کارگروه صیانت از منابع آب، برگزاری اولین همایش ملی پیشگیری از جرم، تشکیل کمیته حقوقی و قضایی حل اختلاف در حوزه صنعت در کنار مدیریت مطلوب پرونده‌های قضایی می‌تواند به عنوان بخشی از اقدامات حمایتی به حساب می‌آید که توانسته از تشکیل پرونده‌های متعدد در حوزه انرژی جلوگیری کند.


رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت افزود: این گونه مناسبت‌ها فرصت بسیار مغتنمی برای مسئولان به جهت شکر گزاری به درگاه خداوند متعال به خاطر توفیق خدمتگزاری به مردم است و بهترین راه برای شکرگزاری، خدمت صادقانه به مردم و تلاش در جهت حل مشکلات آن‌ها است.


حجت الاسلام والمسلمین مظفری اتکا به توان داخلی را بسیار مهم و باارزش دانست وگفت: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات موجود اتکا به توان داخلی است و در این زمینه استفاده از ظرفیت نیرو‌های مردمی بسیار مؤثر است.

انتهای پیام//م.ن

دیدار معاون وزیر نیرو با رئیس شورای قضایی خراسان رضوی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت باید خود را کارگزار مردم بداند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..