تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارخانه تولیدی مشهد نخ با تغییر ساختار تولید، دوباره فعال شد

کارخانه تولیدی مشهد نخ با تغییر ساختار تولید، دوباره فعال شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، راضیه علیرضایی در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به تعطیلی کارخانه مشهد نخ در سال گذشته، افزود: این کارخانه با تغییراتی در ساختار تولید و فرایند‌های کاری مجددا احیا شد.

وی بیان کرد: با استفاده از شریک جدید سالن بزرگ این کارخانه تا دو ماه آینده توسط ماشین آلات جدید تجهیز می‌شود و برخی ماشین آلات قدیمی آن عوض شده است.

علیرضایی گفت: این واحد تولیدی، با کمک‌های کارشناسی صنعت، معدن و تجارت با تغییر مدیریت و دیدگاه‌های مدیریتی بدون نیاز به وام‌های بانکی و تسهیلات دوباره مشغول به کار شده است.

در ادامه این مراسم از کارخانه رضانخ توسط استاندار و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان بازدید شد.

انتهای پیام// ف. ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارخانه تولیدی مشهد نخ با تغییر ساختار تولید، دوباره فعال شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..