تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری یک دوره استاژ فنی رسمی دفاع شخصی در مشهد

برگزاری یک دوره استاژ فنی رسمی دفاع شخصی در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین محمودی گفت: با توجه به توسعه و پیشرفت تکنیکی روز افزون دفاع شخصی در کشور تلاش داریم یک دوره بازآموزی ویژه مربیان و دارندگان کمربند‌های مشکی دان یک به بالا این رشته رزمی در مشهد برگزار کنیم.

وی با اشاره به ساماندهی مطلوب رشته دفاع شخصی ذیل فعالیت‌های دیگر هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان، افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های کمیته دفاع شخصی هیات، این استاژ فنی با نظارت فدراسیون در روز ۵ مرداد ماه در سالن جودو شهید چمران مشهد برگزار خواهد شد.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی در خصوص اینکه حضور در این دوره با لباس مشکی مصوب کمیته دفاع شخصی فدراسیون کشور الزامی است، ادامه داد: حضور در این کلاس برای دارندگان مدارک مربیگری و دان الزامی است و در ارزیابی‌ها و اعزام به دوره‌های ارتقاء درجه مربیگری و کمربند موثر خواهد بود.

گفتنی است، با نظر وزارت ورزش و جوانان کشور، رشته دفاع شخصی چندین سال است که رسماً به عنوان یکی از رشته‌های تحت پوشش فدراسیون جودو، جوجیستو و کوراش ساماندهی شده است که اقدامات خوبی در بخش آموزشی، فنی و مسابقاتی این رشته به صورت سازمان یافته و یکپارچه در هیات‌های استانی در حال انجام است.

انتهای پیام//ع.ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری یک دوره استاژ فنی رسمی دفاع شخصی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..