تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ زیر ۱۷ سال ۱۰ روزه تمام می‌شود!

براساس تصمیم هیئت فوتبال، به‌دلیل نبود زمان کافی، بازی‌های این رده از اول مردادماه طی حداکثر ۱۰ روز به‌صورت متمرکز برگزار می‌شود و درنهایت تیم‌های اول دو گروه، مستقیم به‌عنوان نمایندگان مشهد برای حضور در مسابقات زیرگروه استانی معرفی می‎شوند.

در گروه‌یک عالی حرفه‌ای بابک، نمازگزاران مساجد، ذوب‌آهن و پارسه حضور دارند و در گروه دوم، فولاد، پیشگامان، مدرسه فوتبال پرسپولیس، یاران میثاقیان و امید سپر هم‌تیمی هستند.

همچنین اعلام شد اگر سهمیه بیشتری در اختیار مشهد قرار گیرد، از بین دو تیم دوم دو گروه انتخاب و معرفی می‌شوند تا سال آینده مسابقات این رده با حضور این تیم‌ها و تیم‌های سقوط‌کننده از استان و داوطلب از جوانان مشهد و حداکثر ۱۲ تیم در یک گروه به‌عنوان مسابقات باشگاه‌های زیر ۱۷ سال مشهد برگزار کنند.

انتهای پیام//ع.ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ زیر ۱۷ سال ۱۰ روزه تمام می‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..