تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بی‌خوابی» در سنندج آماده نمایش شد

مسئول واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان:

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شهرام میرزایی گفت: نمایش «بی‌خوابی» تولید مشترک مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری کشور و حوزه هنری استان کردستان است که با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، انجمن هنر‌های نمایشی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به مدت ۸ شب از ساعت ۱۹ و ۳۰ در محل پلاتوی تماشا انجمن هنر‌های نمایشی واقع در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج اجرای عمومی می‌شود.
وی گفت: در این نمایش صحنه‌ای در کنار حمید مرادویسی که علاوه بر کارگردانی، طراحی صحنه را نیز برعهده دارد، زاهد زندی، زهرا محمدی، نیما ایمان‌زاده، ثنا ناصری، میترا غریبی و رضا یاوری به عنوان بازیگران این نمایش، آرزو منصوری طراحی لباس، شعیب مکتبداری طراحی پوستر و بروشور، دیاکو احمدی به عنوان طراح و اجرای نور ایفای نقش دارند.
میرزایی افزود: همچنین حسین مرادی و مسیون مجیدی به عنوان دستیاران کارگردان، ثنا شریعتی به عنوان مدیر صحنه، زینب عربیان منشی صحنه، علیرضا همتیان اجرای صحنه، ماریه پاکنهاد روابط عمومی و کسری ضیایی، فرید قادری، کیمیا امیری، امیررضا سعیدی، بهاره میری از دیگر عوامل اجرایی هستند که در مدت اجرا گروه نمایش را همراهی می‌نمایند.
مسئول واحد نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در این زمینه گفت: این نمایش با حمایت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری کشور و حوزه هنری استان زندگی یک خانواده افغان در زمان حکوت طالبان در افغانستان را به تصویر در می‌آورد که درگیر نگاه افراطی این گروه به موضوعات دینی و اجتماعی شده‌اند، تهیه و تولید شده است.
به گفته وی، علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش می‌توانند در ایام اجرا همه روزه از ساعت ۱۹ و ۳۰ با حضور در محل مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج، پلاتوی تماشا هنرنمایی هنرمندان گروه نمایش را به نظاره بنشینند.
انتهای پیام/م

«بی‌خوابی» در سنندج به روی صحنه می‌رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بی‌خوابی» در سنندج آماده نمایش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..