تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولایت، پرچم و بیرق واقعی امام رضا(ع) است

ساعت: 12:51 منتشر شده در مورخ: 1397/04/28 شناسه خبر: 1388177

امام جمعه شهرستان آبیک گفت: بیرق و پرچم واقعی امام رضا(ع) پرچم ولایت بوده و همه زندگی ما از برکت حضور این امام بزرگوار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛حجت‌الاسلام‌ سیدمحمد امینی امام جمعه شهرستان آبیک صبح امروز(پنج‌شنبه)در دیدار با خادمین حرم رضوی اظهار کرد: امامان معصوم دو رسالت مهم یکی مربوط به رسالت خاص زمان خود و دیگری مقدمه سازی برای امام بعدی را برعهده داشتند. 

وی با اشاره به رسالت خاص امام رضا(ع) گفت: در بین 12 امام بزرگوار، منادی ولایت امام هشتم شیعیان است و منادی کسی است که علم ولایت را بلند کرد؛ اما اینکه چرا علم ولایت باید در ایران برخاسته و مدفن ندای ولایت در ایران باشد بسیار جای تامل و تدبر دارد.

امام جمعه شهرستان آبیک تصریح کرد: بیرق و پرچم واقعی امام رضا(ع) پرچم ولایت است و همه زندگی ما از برکت حضور امام رضاست، بنابراین نباید کسانیکه برای امام رضا(ع) فعالیت منسجم فرهنگی در ایران و جامعه بین المللی انجام می‌دهند به این مسئله فقط به صورت تبرکی نگاه نکنند. 

وی عنوان کرد: باید با ابزار هنر و با استفاده از ادبیات ظریف و لطیف اصل کلام امام رضا(ع) را به مردم منتقل کرد. 


امینی در پایان گفت: انس با امام رضا(ع) و تبرک و تیمم به وجود این امام بزگوار و پرچم ایشان بسیار ارزشمند است و به طور کلی هرچیزی که متبرک به نام امام رضا(ع) می‌شود برای ما قداست پیدا می‌کند اما بیرق و پرچم واقعی امام رضا(ع) ولایت است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولایت، پرچم و بیرق واقعی امام رضا(ع) است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..