تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




6 میلیون ایرانی بیمه ندارند/ بیمه سلامت بخشی از هزینه‌های ناباروری را پرداخت می‌کند

ساعت: 12:51 منتشر شده در مورخ: 1397/04/28 شناسه خبر: 1388161

مدیرعامل بیمه سلامت کشور در قزوین گفت: به گفته مرکز آمار ایران10 و نیم درصد مردم فاقد بیمه هستند؛ اما معتقدم ۵ تا ۶ میلیون نفر فاقد بیمه داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ طاهر موهبتی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی در کشور نگاه بخشی هر مسئول به مسائل است.

وی افزود: متاسفانه هر مسئول عملکرد خود را مجزا از اداره دیگر می‌داند و تلاشی برای فراهم کردن فضای عمومی و همبستگی نمی‌کند.

این مقام مسئول ابراز کرد: به گفته مرکز آمار ایران ده و نیم درصد مردم فاقد بیمه هستند؛ اما معتقدم۵ تا۶ میلیون نفر فاقد بیمه داریم علت این موضوع این است که متأسفانه برخی از مردم تا بیمار نشوند به سمت بیمه نمی‌روند.

وی تصریح کرد: در سازمان بیمه سلامت بودجه در نظر گرفته‌شده برای ما 10هزار میلیارد تومان است که حدود چهار هزار میلیارد تومان کمتر از بودجه موردنیاز سالانه ماست.

مشکلی در تامین دارو نداریم

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور با اشاره به تأمین داروی موردنیاز کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود تا دو الی سه ماه آینده مشکلی در حوزه تأمین دارو نداشته باشیم، البته هشدارها در زمینه تأمین مالی داده شده است.

وی ابراز کرد: بعضی افراد تمایل دارند تا با سوءاستفاده از شرایط حاکم مردم را نگران کنند که در این زمینه به‌عنوان کردن حذف بیمه رایگان پرداختند که چنین چیزی صحت نداشته و بیمه رایگان به‌هیچ‌وجه حذف نخواهد شد.

موهبتی عنوان کرد: در ارتباط با بیماران خاص مجلس در قانون۹۷ سه بیماری را اضافه کرده که محل هزینه این بیماری‌ها از بهداشت خواهد بود که البته تأمین منابع مالی برای آن صورت نگرفته است.

وی در پایان اذعان کرد: سالانه هزار و صد میلیارد تومان برای بیماری‌های خاص ازجمله هموفیلی، تالاسمی، دیالیز و ام‌اس هزینه شده و بخشی از هزینه‌های نازایی نیز توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «6 میلیون ایرانی بیمه ندارند/ بیمه سلامت بخشی از هزینه‌های ناباروری را پرداخت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..