تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات رسانی 16 پایگاه جمعیت هلال احمر زنجان به مسافران/حمایت‌های روانی از بازماندگان حوادث اولویت هلال احمر است

ساعت: 11:25 منتشر شده در مورخ: 1397/04/28 شناسه خبر: 1388174

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبرداد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: 10 پایگاه ثابت و ۶ پایگاه سیار در محورهای مواصلاتی استان زنجان در ایام تابستان مستقر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز طرح امداد و نجات و طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران تابستانی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان، اظهار داشت: طرح ویژه تابستانی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از ۲۴ خردادماه شروع و تا یک مهرماه ادامه دارد. 

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی ۱۰ پایگاه ثابت و ۶ پایگاه سیار در محورهای مواصلاتی استان زنجان در ایام تابستان مستقر شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان اینکه تعداد ۳۶۰ نفر از نجات گران داوطلب  در این پایگاه ها مستقر شده اند،افزود: ۷۵ نفر از نیروی های امدادی در طرح ویژه تابستانی در پایگاه‌های ثابت و سیار هلال‌احمر حضور دارند.

میرزایی بیان داشت: همچنین ۲۰ دستگاه خودرو ۸ دستگاه خودرو نجات آمبولانس و ۱۰ دستگاه خودرو کمک دار  و ۹ دستگاه موتور آمبولانس پیش‌بینی‌شده است. 

وی افزود:  سامانه ۱۱۲ ندای امداد هم ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌های و پیشنهادات مردمی است.

میرزایی بر جمع‌آوری متکدیان در جاده‌ها اشاره کرد و گفت: متأسفانه وجود این متکدیان باعث ایجاد تصادف می‌شود.

وی ابراز کرد: متأسفانه در مسیرهای روستایی استان زنجان تردد موتورسیکلت ها و ماشین‌آلات کشاورزی باعث شده که بیشترین حجم تصادفات  توسط موتورسیکلت‌ها رخ دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در ادامه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائل پس از وقوع حوادث، حمایت روانی از بازماندگان است.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر در راستای حمایت‌های روانی از بازماندگان حوادث برنامه ریزی می کند، افزود: این برنامه در کرمانشاه پیاده سازی شد.

میرزایی ادامه داد: تیم سحر جمعیت هلال‌احمر استان زنجان دو ماموریت در راستای بهبود شرایط روحی بازماندگان در این منطقه انجام داد.

وی با بیان اینکه در واقع این تیم شامل تعدادی از اعضای جوان جمعیت و روانشناسان بود که به مناطق آسیب‌دیده اعزام شدند،افزود: تیم سحر برای اولین‌بار به مناطق روستایی سرپل ذهاب اعزام شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر چه روزهای اول چیزی جز غم و اندوه در چهره روستاییان مشهود نبود،اما پس از گذشت چند روز و فعالیت اعضای تیم، جو آرامی برپا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان این‌که هنگام وقوع حوادث و سوانح، همه اعضای جمعیت در مناطق آسیب‌دیده حضور می‌یابند، گفت: ضروری است امدادرسانان هلال‌احمر برای استفاده از امکانات و ظرفیت خانه روان‌شناسان، با اعضای این خانه همکاری‌های مستمر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر استان زنجان پذیرای روان‌شناسان مجرب است،افزود: تشکیل تیم‌های حمایت روانی سرمایه‌گذاری‌های طولانی مدت نیاز دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات رسانی 16 پایگاه جمعیت هلال احمر زنجان به مسافران/حمایت‌های روانی از بازماندگان حوادث اولویت هلال احمر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..