تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل اشتغال و کاهش رفاه عمومی موجب بروز نارضایتی در کشور شده است/ باید آماده بحران‌های بزرگ‌تر باشیم

ساعت: 10:25 منتشر شده در مورخ: 1397/04/28 شناسه خبر: 1388118

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز مشکل اشتغال و پایین آمدن سطح رفاه عمومی در کشور موجب بروز نارضایتی عمومی شده، گفت: باید خود را برای بحران‌های بزرگ‌تر آماده سازیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  محسن هاشمی شامگاه چهارشنبه در شصت و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرهای و شهرهای مراکز استان کشور و سومین اجلاس هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهرهای کشور که در ارومیه برگزار می‌شود، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که تحریم‌های آمریکا و هم‌پیمانانش علیه جمهور اسلامی ایران ادامه دارد و قطعا در ادامه این تحریم‌ها کاهش درآمدهای ارزی رقم خواهد خورد.

وی، افزود: رکود حاکم بر بازار و تورم بالا در کنار مشکل اشتغال و کاهش سطح رفاه عمومی در جامعه موجب نارضایتی مردم شده و این امر زمینه اعتراضات را فراهم آورده است که باید در این مورد مسئولین مربوطه تدابیر ویژه اتخاذ کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مفاسد اقتصادی رخ داده در لایه های مختلف کشور را عامل دیگر نارضایتی‌ها دانست و گفت: رانت در دستگاه‌های اداری، سوءاستفاده از قدرت و نیز مفاسد اقتصادی و اجتماعی باعث بروز آسیب‌های امروزی شده که نتیجه تمام این‌ها نارضایتی مردم از خدمات خواهد بود.

وی، اشاره‌ای به بحران‌ها و مشکلات گذشته مردم کشور نیز داشت و خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب شاهد بحران‌های بزرگی بوده‌ایم که تمام این بحران‌ها با همراهی مردم و تدابیر مسئولین نظام رفع شده و امروز نیز نیازمند همین تدابیر انقلابی و همراهی مردم در تمام شرایط موجود هستیم.

هاشمی، وجود مشکلات زیست محیطی ناشی از کم دقتی‌ها، نبود مدیریت درست و پایدار منابع شهری و نیز برخورد منفعلانه مسئولین با بحران موجود را دلیل پایین آمدن راندمان کاری در این حوزه عنوان کرد و خواستار پیش بینی شرایط آینده و برنامه ریزی برای برخورد عقلانی با آن شد.

وی، در پایان امنیتی کردن هر مورد اعتراضات را نادرست برشمرد و گفت: باید دید اجتماعی و مدنی به این موارد داشت نه اینکه در برابر هر اعتراض مردم با دید امنیتی وارد شد و زمینه را برای سوءاستفاده دشمنان و معاندین فراهم کرد چراکه اقدامات شتاب زده موجب نارضایتی های مدنی خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل اشتغال و کاهش رفاه عمومی موجب بروز نارضایتی در کشور شده است/ باید آماده بحران‌های بزرگ‌تر باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..