تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضربه‌ی مهلک سربازان گمنام امام زمان(عج) به مفسدان اقتصادی/ افزایش امید و اعتماد به نظام اسلامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از آناج ، «وزارت اطلاعات در یک سال گذشته با رصد اطلاعاتی بیش از 21 هزار میلیارد تومان از مجموع پرونده‌های مفاسد اقتصادی را کشف و اموال به بیت‌المال برگردانده شده است». این سخنان حجت‌الاسلام سید محمود علوی در جلسه شورای اداری زنجان است، صحبت‌هایی که در میان تیتر رسانه‌ها جایی نگرفت و این موفقیت آنطور باید و شاید بازتاب نیافت.

اینکه چرا در رسانه‌ها بازگشت 21 هزار میلیارد تومان به بیت‌المال و ضربه‌ی سربازان گمنام امام زمان(عج) به مفسدان اقتصادی به‌صورت شایسته پوشش داده نشده است، مقوله‌ایست که بایستی آسیب‌شناسی شود اما آنچه که مسلم است رسانه‌ها با پوشش این دست از اخبار در برابر فسادهای مالی میلیاردی، می‌توانند مردم را امیدوار کنند.

اقدام وزارت اطلاعات نشان می‌دهد اوضاع مملکت آنقدرها نیز آشفته نیست و هستند نهادهایی که با چنگ‌اندازان به بیت‌المال برخورد می‌کنند اما تا زمانی که جزئیات پرونده‌ها و اسامی مفسدان رسانه‌ای نشود، به کشور عاری از فساد اقتصادی دست نخواهیم یافت.

از متولیان امر انتظار می‌رود جزئیات بازگشت 21 هزار میلیارد تومان به بیت‌المال و اقدامات انجام یافته در این حوزه را علنی کنند تا ضمن افزایش اعتماد عمومی نسبت به نظام اسلامی، از بروز فساد نیز پیشگیری شود و مفسدان بدانند همه‌شان نمی‌توانند همچون خاوری‌ها از کشور فرار کنند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضربه‌ی مهلک سربازان گمنام امام زمان(عج) به مفسدان اقتصادی/ افزایش امید و اعتماد به نظام اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..