تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




37 موسسه داوری در استان اردبیل فعالیت می کند

ساعت: 10:04 منتشر شده در مورخ: 1397/04/28 شناسه خبر: 1387996

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل:

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: استان اردبیل در کشور از استان های پیشرو در زمینه تاسیس مرکز داوری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، یوسف خدادادی، دیروز در جلسه ترویج نهاد داوری با اتحادیه های اصناف اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در کشور از استان های پیشرو در زمینه تاسیس مرکز داوری است و تاکنون ۳۷ موسسه داوری در استان افتتاح و آماده ارائه خدمات است .

وی تصریح کرد : موسسات داوری یک بخش کاملا خصوصی است و با دادگستری هیچ ارتباطی ندارد که در صورت ایجاد این نهاد و شروع بکار آن می تواند بسیاری از مشکلات را بدون ارائه به دادگستری حل و فصل کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در ادامه به اینکه بحث داوری بسیار مهم و ضروری است اشاره کرد و گفت: داوران کاملا بی طرف بوده و با توجه به تخصص انتخاب می شوند تا در بحث بصورت تخصصی تر نگاه بکنند و باید بحث داوری را در تمامی قراردادها بیاوریم و از این فرصت استفاده کنیم.

خدادی به بحث قاچاق کالا اشاره کرد و اظهار کرد: قاچاق کالا و ارز یک بحث بسیار پیچیده است و اینکه قاچاق باعث بیکار شدن کارگر ایرانی و پایین آمدن میزان تولید ملی موثر هست هیچ جای شکی نیست بنابرین باید بحث قاچاق از مبدا حل شود .

وی گفت: باید کنترل ها در گمرک ها بیشتر شود و اجازه داده نشود که از گمرک ها کالای قاچاق وارد شود .

 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «37 موسسه داوری در استان اردبیل فعالیت می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..