تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس جمهور در معرفی استاندار جدید خراسان شمالی تعلل می کند/ادامه این بلاتکلیفی خسارت بار است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، علی اکبری، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل دفتر ارتباطات مردمی این نماینده در بجنورد درباره تغییر استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: بنده در زمان انتصاب استاندار فعلی به ایشان اعلام کردم که با تمام وجود آماده همکاری با شما هستم تا فرصت از دست نرود.

اکبری گفت: ما آغوش را باز کردیم اما متاسفانه این فضای همکاری بوجود نیامد و پس از یک سال نیز نشانه های ضعف استاندار را احساس کردم.

وی در ادامه عنوان کرد: همه دیدیم که در دوره مدیریت استاندار فعلی، تغییر فرمانداران چه سیری را به خود گرفت، وضعیت معاونان چه شد؟ همچنین استفاده از نیروهای بومی آنطور که انتظار داشتیم به پیش نرفت.

وی در ادامه با یادآوری این مطلب که تغییر استانداران در حیطه اختیارات وزیر کشور است، اعلام کرد: وزیر کشور به این نتیجه رسیده است که استاندار فعلی خراسان شمالی تغییر کند و انتخابی جدید بر مسند کار بنشیند.

اکبری افزود: در همین زمینه تاکنون سه گزینه معرفی شده اند که دو گزینه به علل مختلف رد شدند و معرفی گزینه سوم به عنوان استاندار جدید خراسان شمالی طولانی شده است.

وی همچنین تصریح کرد: شاهد هستیم که گروه ها و افرادی برای حفظ وضع موجود تلاش می کنند که البته بنده این شرایط را معقول نمی دانم و احساس می کنم که تزلزل وضع موجود خوب نیست.

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که ادامه بلاتکلیفی در معرفی استاندار جدید برای خراسان شمالی زیان بار خواهد بود، عنوان کرد: آثار سوء این بلاتکلیفی را بر بدنه اداری استان همچنین معرفی چهار فرماندار جدید و تعیین تکلیف مدیر کل بازنشسته آموزش و پرورش استان را شاهد هستم که تحت تاثیر بلاتکلیفی معرفی استاندار جدید خراسان شمالی قرار گرفته اند.

علاوه بر این، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس عنوان کرد: طی هفته های قبل وزیر کشور گفتند که رئیس جمهور گزینه جدید را پذیرفته اند و قرار بود ه است که به تصویب هیات دولت برسد، با این وجود، رئیس جمهور در انتصاب و معرفی استاندار جدید خراسان شمالی تعلل می کند.

وی افزود: بنده روز یکشنبه در همین باره در صحن مجلس به رئیس جمهور تذکر می دهم.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال خبرنگاران که ارزیابی شما از وضعیت انتصاب مدیران و بومی و یا غیر بومی بودن آنان همچنین تخصص های آنان چیست؟ اظهار کرد: به عقیده بنده انتصاب مدیرانی متخصص و متعهد باید ارجح باشد که البته اگر بومی باشد نیز بهتر است.

وی در ادامه بیان کرد: وقتی باندهای قدرت شکل می گیرند میدان به اصلح داده نمی شود و به راحتی نیز نمی توان این فضا را تعدیل کرد.

اکبری همچنین تصریح کرد: متاسفانه جامعه با این نقص مواجه است که هر مدیری یکبار مدیر شد حتنما باید در مرتبه های دیگر نیز مدیر شود.

وی در پاسخ به این انتقاد خبرنگاران استان مبنی بر اینکه شما از زمان آغاز به کار در مسئولیت نمایندگی مردم استان در مجلس هیچگاه به تماس ها و درخواست های رسانه های استان برای انجام مصاحبه پاسخگو نبوده اید نیز اظهار کرد: قبول دارم آنطور که باید رسانه ای نبوده ام، با این وجود به طور مرتب به حوزه انتخابیه ام سرکشی کرده ام و طی این مدت نیز یک روز را به امور شخصی خود نپرداخته ام.

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس همچنین افزود: سخت است که به تمامی تماس های پنج شهرستان پاسخ دهم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس جمهور در معرفی استاندار جدید خراسان شمالی تعلل می کند/ادامه این بلاتکلیفی خسارت بار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..