تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد زمینه‌های مناسب برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان خلاق

دبیر کار گروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد نرم و هویت ساز مطرح کرد؛

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید امیر آقایی دبیر کار گروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور در نخستین نشست شورای راهبردی و رونمایی‌ از رویداد "رویازی‌" که صبح امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور برگزار شد با بیان اینکه به دنبال ایجاد جریانی جدید در حوزه پویانمایی‌ و انیمیشن‌ هستیم، گفت: مهمترین گام در ایجاد محیطی مناسب تشکیل پلتفرمی‌ برای انیمیشن‌ سازی است و در همین راستا سایتی به وجود آمده است که ایده‌ها و خلاقیت‌های جدید را جذب می‌کند.

دبیر کار گروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد نرم و هویت ساز در خصوص رویداد رویازی‌، اظهار کرد: این رویداد یک راهکار‌ منطقی برای پاسخ به نیاز مخاطبان است و در آن فرصتی یکسان و برابر ایجاد شده است که محصولات و ایده‌ها  به مخاطبان ارائه شود.

وی در خصوص برنامه‌های این رویداد، بیان کرد: از سال گذشته همکاری را با حوزه هنری و بخش خصوصی به وجود آورده‌ایم تا به وسیله آن بستری برای تجاری سازی شدن ایده‌ها فراهم شود.

آقایی درباره حمایت‌ها و تسهیلاتی‌ که به افراد ایده‌پرداز داده می‌شود، گفت: دوره‌های آموزشی، خدمات محیط کسب و کار مناسب، کمک به شرکت‌ها برای توسعه زیست بوم خود، تسهیلات تجاری سازی و ضمانت انجام کار از جمله تسهیلات و کمک‌هایی است که به تیم‌های خلاق و ایده پردازان حوزه انیمیشن‌ داده می‌شود.

اهداف برگزاری رویداد رویازی

دبیر کار گروه رسانه و محتوای دیجیتال ستاد نرم و هویت ساز با اشاره به اهداف رویداد رویازی‌،‌ اظهار کرد: شفاف سازی اقتصاد انیمیشن‌، کمک به تولید و تأمین محتوا، شتاب دهی به شرکت‌های خلاق و بازاریابی برای محصولات خلاق دانش بنیان، اهداف مهم این رویداد است.

وی ادامه داد: هر یک از افراد ایده پرداز برای آنکه بتوانند محصول و ایده خود را تجاری سازی کنند، نیاز به بسترهای‌ مناسب دارند که در این راستا تعدادی کار گروه برای کمک به این افراد و همچنین تأمین مالی به وجود آمده‌اند.

آقایی ضمن اشاره به پویایی اقتصاد دانش بنیان، گفت: صنایع خلاق و فرهنگی از جمله بسترهایی‌ هستند که می‌توانند به اقتصاد دانش بنیان و فرهنگ سازی کمک کنند؛ این رویداد برای موفقیت در ایران بسترهای‌ مختلفی را در راستای آموزش به فناوران‌ و ایده پردازان به وجود آورده است تا به کمک آنها بتوانیم به اقتصاد و دانش بنیان و شکوفایی برسیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد زمینه‌های مناسب برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان خلاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..