تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط جدید معاونت علمی برای حمایت از شرکت‌ها دانش‌بنیان خدماتی

مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری مطرح کرد؛

خط جدید معاونت علمی برای حمایت از شرکت‌ها دانش‌بنیان خدماتیبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نخستین نشست شورای راهبردی و رونمایی از رویداد «رویازی»که صبح امروز در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد با اشاره به اینکه معاونت علمی و فناوری از شرکت‌های دانش‌بنیان خلاق حمایت می‌کند گفت: مطرح کردن و دیده شدن شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان امری مهم و ضروری است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت‌های خلاق کمک می‌کند. شرکت های خلاق خدماتی مشمول حمایت نیستند

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان درباره چگونگی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان خلاق و خدماتی اظهار کرد: در قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیلات وجود دارد اما متأسفانه شرکت‌های خلاق خدماتی مشمول این حمایت‌ها نمی‌شدند که به تازگی معاونت علمی خطی را راه‌اندازی کرده است که صنایع خلاق را هم تحت پوشش خود قرار می‌دهد و برای آنان زیست بومی را بوجود آورده است.

وی با اشاره به کارگروه حمایت از شرکت‌های خلاق و فرهنگی گفت: در زیست بوم نوآوری کارگروهی تشکیل شده است که صنایع خلاق را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و به کمک شرکت‌های خلاق می توانیم در تولید ناخالص ملی ارزش افزوده مناسبی را بوجود آوریم.

کرمی یادآور شد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی حرکت جدیدی را در بحث فناوری‌های خلاق فرهنگی آغاز کردند و از صنایع مختلف فرهنگی مانند پویا نمایی حمایت می‌کند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط جدید معاونت علمی برای حمایت از شرکت‌ها دانش‌بنیان خدماتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..