تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه میلیاردی برای ترجمه کتاب تعرفه گذاری برباد رفت!

سلامت نیوز: ترجمه کتاب تعرفه‌های کالیفرنیا که بر اساس توافق سه‌جانبه‌ بین شورای عالی بیمه، وزارت کار و سازمان نظام پزشکی به سازمان نظام پزشکی محول شده بود از سوی شورای عالی بیمه رد شد.

به گزارش سلامت نیوز این در حالیست که ترجمه این کتاب هزینه های میلیاردی برای سازمان نظام پزشکی به همراه داشته استیک منبع آگاه در گفتگو با سلامت نیوز از بودجه بالغ بر دو میلیارد که برای ترجمه این کتاب صرف شده بود خبر داد.

پیشتر ایرج فاضل رئیس کنونی سازمان نظام پزشکی ترجمه دقیق کتاب 2017 را راه حل بسیاری از مشکلات دانسته گفته بود تمام آبرو و حیثیت خود را گذاشته ام تا این کتاب کامل و دقیق و جزء به جزء بدون کوچک ترین اعمال نظری و به سرعت ترجمه و عملیاتی شود.

فاضل تاکید کرده بود که نباید با شعار بومی سازی آن را تغییر دهیم چرا که این کتاب ماحصل سال ها تجربه و کارصدها نفرمتخصص از سراسر جهان است که در تمام دنیا مرجع معتبر تعیین تعرفه هاست.

اما طبق خبری که کانال خبری پزشکان منتشر کرده کتاب جدید باید فاقد هرگونه بار مالی برای دولت ،بیمه ها و مردم باشد هرچند در شرایط حاضر با نوسانات ارزی بازار و بی ثباتی اقتصادی ناشی از آن این امر غیر ممکن بنظر میرسد.

گفتنیست رشد غیر منطقی تعرفه ها در سالهای گذشته وزارت بهداشت را دچار مشکل و آن را با بدهی کلانی مواجه کرده است اما عدم دقت نظر کافی دستگاههای مسئول در ارائه تعرفه های دقیق و کارشناسی هم تاثیر شدیدی بر فعالیت بیمارستان‌ها دارد و ممکن است ادامه روند اجرایی طرح تحول سلامت را il با مشکل مواجه میکند.


لازم به ذکر است که تعیین تعرفه های پزشکی هر ساله با توجه به نرخ تورم، سود عادلانه و استهلاک اعلام می شود .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه میلیاردی برای ترجمه کتاب تعرفه گذاری برباد رفت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..