تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدیده لیگ شاگرد خداداد عزیزی شد

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرمان میردورقی بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان با حضور در هئیت فوتبال گیلان قرارداد خود با تیم سپیدرود رشت را امضا کرد.

خداداد عزیزی سرمربی تیم فوتبال سپیدرودرشت برای حضور قدرتمند در هجدهمین دوره لیگ برتر به دنبال جذب ستاره‌های جوان و با استعداد فوتبال ایران است.

پدیده لیگ شاگرد خداداد عزیزی شد

با توجه به فصل نقل و انتقالات تابستانی و هدف خداداد عزیزی، مسئولان باشگاه سپیدرودرشت توانستند با آرمان میردورقی پدیده فوتبال کشور برای یک فصل به توافق برسند.

آرمان میردورقی متولد ۱۳۷۷ و بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان اصفهان است. او در فصل گذشته به عنوان پدیده لیگ انتخاب شد و پیشنهاد‌های متعددی از لیگ برتر دریافت کرد، اما با توجه به حضور خداداد عزیزی در راس کادرفنی سپیدرودرشت، این بازیکن سرخپوشان را برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کرد.

آرمان میردورقی چپ پای تکنیکی فوتبال ایران است که سابق بازی در تیم‌های فوتبال سپاهان، نفت، پیکان و لیگ یک را در کارنامه دارد. گفتنی است فصل گذشته هئیت فوتبال تهران از این بازیکن به عنوان پدیده تقدیر کرده است.

لازم به ذکر است که آرمان میردورقی از خانواده کامل ورزشی می‌آید و بردار کوچکتر مبین (حاضر در لیگ یونان) و آرمین است. این بازیکن هدف اصلی خود را همانند برادرانش حضور در سطح اول فوتبال اروپا عنوان کرده و گفته به دلیل شخصیت خاص خداداد عزیزی و مردم خون گرم رشت این تیم را انتخاب کرده است.

نکته جالب توجه این است که در اولین جلسه تمرین این بازیکن، هواداران سپیدرود به دلیل ظاهر خاص آرمان میردورقی به او لقب محمد صلاح ستاره ملی مصری فوتبال جهان دادند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه سپیدرودرشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدیده لیگ شاگرد خداداد عزیزی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..