تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی مسکینی برای برنز دانشجویان جهان می‌جنگد

علی مسکینی برای برنز دانشجویان جهان می‌جنگدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون کاراته، در نیمه نهایی علی مسکینی رودروی آرای سمدان از ترکیه رفت، حریفی که با دو طلای لیگ‌جهانی امارات و هلند در لیست گرند وینر‌های ۲۰۱۸ فدراسیون جهانی قرار دارد. این پیکار با پیروزی  حریف مسکینی 4 بر 3 به پایان رسید.

با رفتن سمدان به فینال، حالا علی باید برای نشان برنز جام یازدهم دانشجویان جهان بجنگند. مسکینی ۲۱ ساله اگرچه تا فینال فاصله زیادی نداشت، اما حضورش در رده بندی برای رسیدن به سکوی سوم نیز نتیجه خوبی است، آن هم در گروهی که هم مدعیان در آن‌حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: مسابقات کاراته دانشجویان جهان قرعه کشی شد

انتهای پیام/

حضور مسکینی در مرحله رده بندی رقابت جهانی کاراته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی مسکینی برای برنز دانشجویان جهان می‌جنگد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..