تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرجردی در فینال کاتای انفرادی دانشجویان جهان

شهرجردی در فینال کاتای انفرادی دانشجویان جهانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون کاراته، ابوالفضل شهرجردی بعد از حضور آسیایی اش در اردن فقط ۴۸ ساعت فرصت داشت خود را به کوبه ژاپن برساند و او این مدت را بیش از همه در سالن ترانزیت فرودگاه‌های کشور‌های مختلف گذراند تا بالاخره پایش به کوبه برسد.

خستگی سفر و پرواز‌های طولانی هم‌سبب نشد تا شهرجردی نمایش خوبی نداشته باشد. در تاتامی جام یازدهم دانشجویان جهان شهرجردی چهار بار به روی تاتامی رفت و بازی به بازی بهتر و بهتر کار کرد تا فاتحانه به خوان آخر برسد، به فینال و در یک قدمی طلا.

این دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه اراک وقتی در پیکار اول حریفی از چین را ۵ بر صفر شکست داد، در سه بازی بعدی و با نتایج مشابه ۴ بر یک کاتارو‌هایی از مجارستان، اسپانیا و ایتالیا را برد. پیروز‌های ابوالفضل در شرایطی رقم خورد که در کارنامه دو حریف آخر نشان مدال اروپایی دیده می‌شود. او در فینال به مصاف حریفی از ژاپن می‌رود که در رده امید‌ها بر سکوی اول آسیا ایستاده است.

فاطمه صادقی نماینده کاتای انفرادی بانوان با یک برد ۵ بر صفر برابر حریفی از آفریقای جنوبی و باخت ۴ به یک برابر کاتاروی اسپانیایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته دانشجویان جهان از امروز در شهر کوبه ژاپن با حضور ۲۳۹ کاراته کا از ۳۳ کشور آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: مسابقات کاراته دانشجویان جهان قرعه کشی شد

انتهای پیام/

راهیابی شهرجردی به فینال رقابت های کاراته دانشجویان جهان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرجردی در فینال کاتای انفرادی دانشجویان جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..