تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم گرفتار فشارهای بین‌المللی و ناکارآمدی‌ مسئولان هستند/ در حاشیه تهران کمبود شدید تخت بیمارستانی داریم

وزیر بهداشت در افتتاح بیمارستان شهید ستاری قر‌چک:

هاشمی گفت: در شرایط کنونی مردم گرفتار فشارهای بین‌المللی و ناکارآمدی‌ مسئولان هستند.

مردم گرفتار فشارهای بین‌المللی و ناکارآمدی‌ مسئولان هستند/  در حاشیه تهران کمبود شدید تخت بیمارستانی داریمبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح بیمارستان‌ برکت شهید ستاری‌ در قرچک‌ ورامین‌ گفت: بعد از 60 سال در این منطقه بیمارستانی‌ احداث شد که بخشی از آن به کمک بنیاد برکت و مسئولیت‌ ستاد اجرایی فرمان امام، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بیمارستان برکت شهید ستاری‌ مجهزتر‌ از بیمارستان خصوصی است و با تعرفه‌ دولتی در اختیار مردم محروم و نیازمند این منطقه قرار می‌گیرد و مهمترین افتخار جمهوری اسلامی این است که می‌توان از محرو‌مان دستگیری‌ کرد.

وزیر بهداشت عنوان کرد: در شرایط کنونی نباید از وضعیت مردم غافل شویم به خصوص که در این ایام مردم در فشار و گرفتاری‌ هستند، گرفتاری‌های بین‌المللی و ناکارآمدی‌ها و کم توجهی‌ مسئولان‌ باعث می‌شود فشار بر مردم و قشر محروم بیشتر شود به همین دلیل مسئولان کشور و ما در حوزه بهداشت و درمان اگر به آنها کم توجه کنیم مردم دردمند خواهند شد و باید در این زمینه مراقبت کنیم‌.

وی ادامه داد: مصمم‌ هستیم‌ تا به کمک شرکای‌ خود از جمله ستاد فرمان اجرایی امام، بنیاد مستضعفان‌ و بیمه‌ها تلاش کنیم تا در شرایطی که تحریم‌ها بیشتر می‌شود زحمتی بیش از گذشته برای مردم ایجاد نشود.

برخی مناطق استان تهران از بخش های مرزی محروم تر است

هاشمی اظهار کرد: یکی از وظایف ما در وزارت بهداشت توجه به نقاط کمتر برخوردار است مردم باید بدانند در استان تهران مناطقی داریم که از بخش‌های مرزی محروم‌تر هستند اما مسئول ما در بیمارستان ورامین‌ مسئول بیمارستانی در میرجاوه‌ سیستان‌ و بلوچستان بوده است ما از بیمارستان ورامین‌ بازدید کردیم و دیدیم که وضع میرجاوه‌ بهتر از بیمارستان ورامین‌ بود.

هاشمی ادامه داد: کلنگ بیمارستان ور‌امین با مشارکت 50 درصدی بنیاد برکت و وزارت بهداشت زده شد و امروز شاهد افتتاح بیمارستان 350 تختخوابی‌ شهید ستاری قرچک‌ هستیم‌.

هاشمی با اشاره به اینکه بیمارستان راه‌اندازی شده در قرچک‌ ورامین‌ به یاد شهید ستاری به نام این مرد بزرگ کشور نامگذاری‌ شده است گفت: خوشبختانه در دولت ما با دکتر ستاری همکاری‌ خوب و نزدیکی داریم و در حوزه علم و شرکت‌های دانش بنیان کارهای بسیاری با مدیریت، خلاقیت‌ و توانمندی‌ که در ایشان ارثی بوده انجام شده است.

هاشمی تصریح کرد: امیدواریم بیمارستان‌ ورامین‌ و قرچک‌ متناسب با رشد جمعیت به کمک دولت و بنیاد برکت توسعه پیدا کنند و در این بخش که منطقه بزرگی از تهران را تشکیل می‌دهند خدماتی که مردم نیاز دارند در اختیارشان قرار گیرد.

کمبودهای تخت های بیمارستانی در حاشیه پایتخت

هاشمی با اشاره به کمبود یا نبود تخت‌های بیمارستانی‌ در حاشیه شهر تهران اظهار کرد: در شهر قدس، ملارد‌، بهارستان، پرند، بومهن‌، اسلامشهر‌ و شهریار تخت بیمارستانی نداریم یا تعداد آن بسیار کم است اما خوشحالیم که در این شهرها بیمارستان‌ در حال ساخت بوده اما سرعت آن کم است.

هاشمی تصریح کرد: مردم ما بزرگوار و صبور هستند و همانطور که تلاش‌های تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی مشاهده کردند و با وجود باخت در مسابقات همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اعضای تیم همه تلاش خود را کرده‌اند و مردم از آنها خرسندند‌ من هم معتقدم در صورتی که ما همه تلاشمان‌ را بکنیم مردم نیز همکاری می‌کنند و بیمارستان‌ها در حاشیه شهر تهران با سرعت بیشتری راه‌اندازی خواهد شد.

وزیر بهداشت تأکید کرد: آنچه وظیفه ماست پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا‌یی چون پیشوا و دشت و‌رامین است‌ همچنین رضایت خدا و مردم در آن است که در مسیر پاسداری  از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا هیچ غفلتی‌ نکنیم‌.

هاشمی یادآور شد: امیدوارم بیمارستان‌های حاشیه شهرهای تهران با کمک وزارت راه و شهرسازی‌، استانداران‌ و معاونان‌ آنها راه‌اندازی شود و مردم محروم حاشیه شهرها شاهد تلاش‌ها بوده و از عملکرد ما خرسند باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم گرفتار فشارهای بین‌المللی و ناکارآمدی‌ مسئولان هستند/ در حاشیه تهران کمبود شدید تخت بیمارستانی داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..