تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۸ آبان؛ زمان برگزاری جشن ملی مترجمان

اربابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

18 آبان زمان برگزاری جشن ملی مترجمان

محمد رضا اربابی رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به اینکه به زودی نشست خبری چهارمین جشن ملی مترجمان را برگزار می کنیم، گفت: امسال جشن ملی مترجمان را باشکوه تر از  سال گذشته برگزار می کنیم به دلیل اینکه هم مترجمان شایستگی بهترین ها را دارند هم جامعه ما به شادی بیشتری نیاز دارد بنابراین جشن ملی مترحمان امسال را با تمام توان برگزار می کنیم.

وی افزود:همانطور که سال گذشته جشن ملی مترجمان را با حداقل هزینه برگزار کردیم امسال هم این جشن را با هزینه ای بهینه برگزار خواهیم کرد.

اربابی با بیان اینکه به دلیل همزمانی برنامه با ایام محرم و صفر، امسال جشن ملی مترجمان را در تاریخ 18 آبان (اول ربیع الاول) برگزار می کنیم، بیان کرد: امسال برنامه متفاوت تری را در زمینه ترجمه صادراتی در جشن ملی مترجمان برگزار خواهیم کرد و این بخش از جشن، زمینه را برای برگزاری جایزه جهانی ترجمه در کشور فراهم می کند.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان با اشاره به بخش های دیگر جشن ملی مترجمان بیان کرد: امسال در جشن ملی مترجمان، نگاه مردمی در زمینه کارآفرینی و ترجمه خواهیم داشت و مردم می توانند نظرهای خود را در این زمینه اعلام کنند.

اربابی گفت:امسال هم مانند سال های گذشته در جشن ملی مترجمان از یک مترجم پیشکسوت تجلیل می کنیم که هنوز نام این فرد قطعی نشده است.

انتهای پیام/

امسال جشن ملی مترجمان چه تاریخی برگزار می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۸ آبان؛ زمان برگزاری جشن ملی مترجمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..