تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین فیلم منتشر شده از عملیات ‎پهبادی انصارالله یمن در قلب ریاض

یمنبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیش از سه سال از حمله ائتلاف سعودی به یمن می‌گذرد و در طی این سالها شاهد قتل و کشتار بسیاری از مردم بی گناه یمن به خصوص زنان و کودکان مظلوم این کشور بودیم. این حملات با مشارکت مستقیم برخی کشورهای حوزه خلیج فارس و حمایت بی چون و چرای آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

روز گذشته نیروهای جنبش انصارالله یمن توانستند پالایشگاه عظیم نفتی که متعلق به شرکت آرامکو است را در قلب ریاض مورد هجوم حملات پهپادی خود قرار دهند و انفجار عظیمی در این پالایشگاه راه بیندازند. این حمله یمنی ها که بوسیله پهپاد دوربرد، با نام صماد2 انجام گرفت، سرآغاز وحشت و پشیمانی سعودی ها از اقدام سه سال گذشته‌شان را فراهم کرد.

شایان ذکر است این پالایشگاه متعلق به شرکت آرامکو است و شرکت آرامکو جزو 10 شرکت بزرگ نفتی جهان به شمار می‌رود.

در ادامه ‏اولین فیلم منتشر شده از جزییات عملیات ویژه ‎پهبادی انصارالله یمن مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین فیلم منتشر شده از عملیات ‎پهبادی انصارالله یمن در قلب ریاض»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..