تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلنگ بیمارستان ٣٥٠ تختخوابى ورامین زده شد/ کمبود تخت بیمارستانی در شهرستان مجاور پایتخت

آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکى شهید بهشتى در حاشیه آغاز عملیات ساخت بیمارستان با اشاره به محرومیت شدید ورامین از نظر دسترسی به خدمات درمانی گفت: در شهرستان ورامین بر اساس آخرین سرشماری، ٣٢٠ هزار ایرانی و شمار زیادی تبعه بیگانه زندگى مى کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در شهرستان ورامین، به ازای هر هزار نفر، ٠/٣ تخت بیمارستانی وجود دارد که متوسط کشوری این شاخص، ١/٦ تخت به ازای هر هزار نفر است.

وی یادآور شد: بیمارستان شهید مفتح ورامین با ظرفیت ٣٥٠ تخت بیمارستانی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) احداث می‌شود تا بخشی از مشکلات درمانی مردم این منطقه کاهش پیدا کند.

بیمارستان شهید مفتح ورامین با مشارکت وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بخشی از بیمارستان فعلی احداث می‌شود و ظرفیت بیمارستان جدید ورامین، ٣٥٠ تختخواب خواهد بود.

انتهاى پیام/

کلنگ زنی بیمارستانی ٣٥٠ تختخوابى در ورامین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلنگ بیمارستان ٣٥٠ تختخوابى ورامین زده شد/ کمبود تخت بیمارستانی در شهرستان مجاور پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..