تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح های نجات بخش صاحبقرانیه در دستور کار است

رئوف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

طرح‌های مرمتی، پیشگیری و نجات‌بخشی صاحبقرانیه در دستور کار مدیریت مجموعه نیاوران قرار گرفترحمت‌الله رئوف مدیر مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به تشریح وضعیت فعلی این مجموعه فرهنگی و تاریخی پرداخت و اظهار کرد: مشغول مرمت مجموعه هستیم و کارگاه‌های متعدد مرمتی داریم که کار‌های مرمتی را با هدف احیای مجموعه و به روز کردن آن انجام می‌دهند.

وی افزود:مشکل نشست زمین بخشی از مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران  باقی مانده و هنوز به جایی نرسیده است البته نشست زمین به دلیل تخلیه سفره‌های آب زیرزمینی در اکثر مناطق شهر تهران دیده می‌شود اما این مشکل در شمال تهران محسوس‌تر است و نمی‌توانیم برای حل این مشکل، کاری کنیم و فقط می‌توانیم پایش انجام دهیم.

مدیر مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران گفت:مشکل نشست زمین در مجموعه فرهنگی و تاریخی نیاوران خیلی محسوس نیست البته ممکن است که در آینده شرایط تغییر کند، زیرا لایه‌های زمین قابل پیش بینی نیستند و ممکن است هر حرکتی به صورت ناگهانی اتفاق بیفتد البته ما برای آمادگی بیشتر برای مقابله با تهدیدات احتمالی ناشی از نشست زمین، طرح‌های مرمتی، پیشگیری و نجات‌بخشی را در خصوص صاحبقرانیه در دستور کار داریم که به زودی عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/

نشست زمین، صاحبقرانیه را تهدید می کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح های نجات بخش صاحبقرانیه در دستور کار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..