تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویربرداری «۸۷ متر» از ۲۰ درصد گذشت

87 مترشهین تسلیمی بازیگر مجموعه تلویزیونی «87 متر» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص روند تصویربرداری این سریال گفت: تا امروز حدود 20 درصد از تصویربرداری پیش رفته و کار من بیشتر در لوکیشن داخلی و آپارتمان است.

وی افزود:حدود یکسال است که تصویربرداری سریال «87 متر» طول کشیده  البته این زمان برای کار با کیانوش عیاری که با وسواس و حساسیت خاصی کار می کند، طبیعی است، چون که اغلب بازیگرها جوان هستند و بار اولشان هست که جلوی دوربین می روند.

تسلیمی در ادامه درخصوص ایفای نقش خود در مجموعه تلویزیونی «87 متر» بیان کرد: در این مجموعه دو خانواده حضور دارند که مادر یکی از آن خانواده ها بنده هستم و بازیگران مقابل من مهران رجبی و سه بازیگر جوان هستند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «کیمیا» بیان کرد: بکارگیری بازیگران جوان در سریال ها کار خوبی است که عیاری در کارهایش از این تکنیک استفاده می کند و چهرهایی را به سینما و تلویزیون معرفی می کند.

تسلیمی گفت:بازی در این سریال ها  برای بازیگران جوان مثل یک کلاس است از این رو جوان ها مشتاق کار با او هستند.

انتهای پیام/

تصویربرداری سریال «87 متر» از مرز 20 درصد گذشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویربرداری «۸۷ متر» از ۲۰ درصد گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..