تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای صیغه‌خانه‌های مشهد پس از چند روز سوءاستفاده ضدانقلاب تکذیب شد +فیلم

شایعهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وجود صیغه‌خانه‌ها در مشهد و صیغه ساعتی بانوان با مردان عرب کشورهای همسایه و شایعات متعدد در این باره، موضوعی است که هر از گاهی با هدف خدشه‌دار کردن قداست این شهر مقدس از سوی فعالان رسانه‌ای ضدانقلاب مطرح می‌شود و متأسفانه عده‌ای در داخل نیز بدون کوچک‌ترین تحقیقی این قبیل شایعات را نشر می‌دهند.

چندی پیش ویدئویی از آیدین زوارئی که به ساختن دوربین مخفی در اینستاگرام معروف است، در این باره منتشر شد، وی در این ویدئو به دفتری که به ظاهر این اقدامات را انجام می‌دهد تلفن می‌زند و در آن درخواست صیغه‌کردن خانم‌هایی برای تعدادی زائر عرب را می‌دهد. این ویدیو برای عناصر معاند و ضدانقلاب به مثابه دستاویزی برای سیاه‌نمایی و ضربه زدن به نظام تلقی شد و تقریباً تمامی کانال‌ها و رسانه‌های خودفروخته ضدنظام  این فیلم را نشر دادند. اهداف شبکه‌های رسانه‌ای معاند از انتشار این قبیل مطالب، جریحه‌دار کردن احساسات مردم غیرتمند کشورمان است و فکر می‌کنند که با این دست از دروغ ها می‌توانند بین مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد کنند.

به تازگی آیدین زوارئی  ویدئویی از خود منتشر کرده است که در آن ضمن عذرخواهی‌ از مردم، ماجرای فیلم قبلی را کلاهبرداری محض خوانده و وجود صیغه‌خانه‌ها در این استان را تکذیب کرده و خواسته است تا این ویدئوی تکذیب به دست افرادی که در آن سوی مرزها قصد تخریب چهره‌‌ی کشور اسلامی ما را دارند، برسد.

در ادامه ویدئوی تکذیب این شایعه که از آیدین زوارئی منتشر شده را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای صیغه‌خانه‌های مشهد پس از چند روز سوءاستفاده ضدانقلاب تکذیب شد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..