تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادداشت مهدی رحمتی برای هواداران استقلال +عکس

یادداشت مهدی رحمتی برای هواداران استقلالبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید مهدی رحمتی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و کاپیتان کنونی باشگاه استقلال تهران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود خطاب به هواداران استقلال مطلبی را به اشتراک گذاشت و در خصوص وضعیت کنونی و مشکلات این تیم با آنان صحبت کرد.

سید مهدی رحمتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"هواداران دوست داشتنی، این روز‌ها همه شما نگران وضعیت تیم محبوبمون برای فصل پیش رو هستید. طبیعیه که تغییراتی داشته باشیم. حدودا ٣ هفته از برنامه تعیین شده توسط کادر فنی می‌گذره و برای حضور در مسابقات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. هواداران عزیز درسته که هنوز تیم به خوبی جمع نشده، اما نگران نباشید. "استقلال" همیشه و در همه حال بزرگ و محبوبه. امروز تیم جوان ما به حمایت‌های شما نیاز داره. باشگاه مشکلات زیادی داره که باعث شده همه ما نگران باشیم. در این شرایط صحبت کردن من و بازیکنان به جز ایجاد حاشیه کمکی به تیم در شرایط کنونی نمیکنه. در حال حاضر سعی می‌کنیم که بدون توجه به حاشیه‌های موجود، فقط تمرین کنیم.

امیدوارم بزودی شاهد خبر‌های خوب باشیم. اقای دکتر سلطانی فر هم خیلی جدی موضوع و مشکلات استقلال رو پیگیری کرده و مثل همیشه از وضعیت باشگاه آگاه بوده و از دو تیم استقلال و پرسپولیس بعنوان پرطرفدارترین تیم‌های کشور حمایت می‌کند.به لطف خدا و حمایت شما هواداران عزیز و با تلاش کادر فنی و بچه‌ها تیم خوبی خواهیم ساخت و مثل اواخر فصل گذشته همه رو خوشحال خواهیم کرد. شما صاحب اصلی باشگاه هستید و باید برای تیم احساس مسئولیت کنید. امسال هم یکی از ٧٣ فصل تاریخ استقلال بزرگ خواهد بود. ما به حمایت و روحیه هواداران عزیزمون نیاز داریم.یا حق"

یادداشت مهدی رحمتی برای هواداران استقلال

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادداشت مهدی رحمتی برای هواداران استقلال +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..