تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکرات اولیه استقلال با هافبک آلمانی انجام شد

مذاکرات اولیه استقلال با هافبک آلمانی انجام شدبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته استقلالی ها با مارکوس نیومایر بازیکن سابق منچستر یونایتد که گفته می‌شود از گزینه‌های مد نظر وینفرد شفر برای پیوستن به استقلال است مذاکره کردند و به نظر می رسد با حضور افتخاری در ترکیه، مذاکرات نهایی استقلالی ها با این بازیکن نهایی شود تا شاید این هافبک آلمانی نیز برای فصل آینده پیراهن استقلال را بر تن کند.

در همین رابطه هافبک آلمانی مورد نظر استقلال با انتشار پستی در استوری اینستاگرام خود ابراز امیدواری کرده تا هر چه زودتر توافق نهایی با استقلال حاصل شود و این بازیکن بتواند در تمرینات آبی ها حضور داشته باشد.

گفتنی است؛ این هافبک ترک فصل قبل در سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته بود و با نظر شفر به مدیران باشگاه معرفی شده تا فوتبال خود را در ایران ادامه دهد.

مارکوس نیومایر در استوری اینستاگرام خود نوشت:

"دیروز با یک باشگاه جالب گفتگو کردم، امیدوارم بتوانیم آن‌را به زودی به پایان برسانیم."

مذاکرات اولیه استقلال با هافبک آلمانی انجام شد

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکرات اولیه استقلال با هافبک آلمانی انجام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..