تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




‌روز شیخ‌ صفی‌الدین اردبیلی ‌در تقویم کشور ثبت می‌شود

به گزارش شمانیوز: علی نواداد در نشست با خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته استان اردبیل اظهار کرد: امسال برنامه‌های این هفته متفاوت از سال‌‌های گذشته و یا کیفیت و مطلوبیت خاص برنامه‌ریزی شده که از روز پنج شنبه به مدت یک هفته اجرا خواهد شد که امیدواریم با مشارکت همه دستگاه‌ها زمینه اجرای مطلوب این برنامه‌ها را شاهد باشیم.

وی سه وجه تمایز این برنامه‌ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: جلب ایده‌های نوین، واگذاری اجرای برنامه‌ها به تشکل‌های بخش غیردولتی به ویژه جوانان در راستای افزایش مشارکت و ارتقای روحیه نشاط اجتماعی و گسترش برنامه‌ها در شهرستان‌ها از جمله این شاخص‌ها و برجستگی‌هاست.معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: امسال علاوه بر اردبیل برنامه‌های هفته استان اردبیل در پارس‌آباد، گرمی، نمین، خلخال و کوثر برگزار خواهد شد که تاکید ما حفظ محوریت عمومی این برنامه‌هاست تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

نواداد با بیان اینکه در گرامیداشت هفته استان اردبیل گروه نوازندگان آشیقلار متشکل از 150 نفر از سراسر کشور و کشورهای هموار آذربایجان برنامه‌های موسیقی اجرا می‌کنند، تصریح کرد: تجلیل از مفاخر استان اردبیل و همچنین برنامه‌های متنوع شب شعر و موسیقی تدارک دیده شده و امیدواریم سال به سال بر بار کیفی و محتوایی این برنامه‌ها افزوده شود.

وی در مورد ثبت روز اردبیل در تقویم کشور گفت: ثبت روز استان‌ها در تقویم کشور میسر نیست و چنین رویه‌ای در کشور مورد پیگیری قرار نگرفته اما قرار است با تائید و تصمیم شورای انقلاب فرهنگی به همت شورای فرهنگ عمومی کشور چهار مرداد به نام روز شیخ‌ صفی‌الدین اردبیلی در تقویم رسمی کشور ثبت شود.معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در مورد ساخت سریال شیخ‌ صفی‌الدین اردبیلی با تاکید و تدبیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و دیگر هنرمندان و پیشکسوتان این عرصه افزود: هر چند ساخت چنین فیلم و یا سریالی کار سخت و دشواری است اما به زودی خبرهای خوشی را در مورد ساخت سریال فاخر شیخ‌ صفی‌الدین اردبیلی به مردم اعلام خواهیم کرد.

نواداد به مبلغ 130 میلیون تومان پیش‌بینی شده برای اجرای برنامه‌های هفته استان اردبیل اشاره و اظهار کرد: هرچند این مبلغ برای برگزاری یک رویداد فرهنگی بزرگ ناچیز و در حد ساخت یک انیمیشن چند دقیقه‌ای نیست اما در این اوضاع اقتصادی با جلب مشارکت نهادها و دستگاه‌های غیردولتی تلاش کنیم تا این برنامه‌ها اجرایی و عملیاتی شود.

وی قول مساعد صدا و سیما و رسانه‌ها را در پوشش کامل اخبار و رویدادهای این هفته یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما قدردان این تلاش رسانه‌ای هستیم و یقین داریم بدون کمک اصحاب رسانه و تلاش آنها نمی‌توانیم برنامه‌های هفته اردبیل را برگزار و در سطح ملی آنها را پخش کرده و اطلاع‌رسانی کنیم.

نواداد بیان کرد: از طریق شبکه‌های ملی و سراسری نیز قرار است در قالب شب فیرزوه‌ای برنامه‌هایی به مدت دو هفته در اردبیل و سرعین تهیه و پخش شود تا ظرفیت‌های گردشگری و توانمندی‌های فرهنگی و هنری این استان به نمایش گذاشته شود.

وی با انتقاد از برخی نقل قول‌های غلط از هزینه برگزاری برنامه‌های تبریز 2018 گفت: انتظار می‌رود اصحاب رسانه مستند و دقیق در این زمینه اطلاعات کسب کرده و سپس صحبت کنند تا آمار و ارقام غلط و ناصحیح به مردم منتقل نشود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «‌روز شیخ‌ صفی‌الدین اردبیلی ‌در تقویم کشور ثبت می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..