تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۲۳ رشته از فردا آغاز می‌شود

فردا آغاز برگزاری المپیاد علمی دانشجوییبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی برای منتخبان المپیاد (متمرکز و نیمه متمرکز) در روز‌های پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ تیر ۹۷ در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

این دوره از المپیاد در رشته های زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، حقوق، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، ریاضی، آمار، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، طراحی صنعتی، علوم جغرافیایی، علوم زمین، مهندسی مواد و متالورژی، روانشناسی و مهندسی صنایع برگزار می شود.

دانشجویانی که به مرحله‌نهایی راه یافته‌اند، در صورت تمایل می‌توانند به جای شرکت در المپیاد رشته اصلی خود، در المپیاد «سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت» شرکت کنند.

دانشجویان با شرکت در «المپیاد غیرمتمرکز» و «المپیاد متمرکز» در صورت کسب حدنصاب نمره علمی به مرحله نهایی راه‌ می‌یابند.

انتهای پیام/

نام نویسی بیش از یک هزار داوطلب در المپیاد علمی دانشجویی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۲۳ رشته از فردا آغاز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..