تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازرسی از دانشگاه‌ها نتیجه رژیم الحاقی برجام است/ دولت در برجام بند را آب داد

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قدمی///بازرسی از دانشگاه‌ها نتیجه رژیم الحاقی برجام استمجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص بازرسی از دانشگاه‌های کشور گفت: متأسفانه دولت در برجام بند را آب داده است؛ یعنی گفته «الف» و حالا باید تا «ی» برود.

وی ادامه داد: دولت علاوه بر پروتکل الحاقی یک رژیم الحاقی را هم پذیرفته است که موضوع بازرسی از دانشگاه‌ها هم زیر مجموعه همین رژیم است؛ برخی افراد در همان روزهای امضای برجام به ما می‌گفتند شما نسبت به آینده برجام بدبین هستید اما امروز می‌بینیم که پیش بینی ما در خصوص آینده برجام درست بوده است.

بیشتر بخوانید: ایست بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی در دانشگاه‌ها/ وزارت علوم توان مقابله با جاسوسی علمی را دارد؟

ذوالنوری با بیان اینکه بر اساس برجام وزارت علوم نمی‌تواند جلوی بازرسی‌های آژانس را بگیرد، گفت: اینکه آقای آمانو می‌گوید ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده و در بازرسی از مراکزی که خواسته‌ایم مشکلی نداشتیم تأیید همین موضوع است که آژانس از دانشگاه‌ها بازرسی کرده است. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا شورای عالی امنیت ملی چنین اجازه‌ای را به بازرسان داده است، گفت: ممکن است، به هرحال وقتی وزیر علوم این موضوع را بیان کرده است دلیلی وجود ندارد که ایشان دروغ بگوید؛ شورای عالی امنیت ملی هم همیشه در خصوص یک موضوع رأی گیری نمی‌کند؛ ممکن است این موضوع با نظر رئیس جمهور اجرا شده باشد.

بیشتر بخوانید: دانشگاهیان: بازدید بازرسان انرژی اتمی از دانشگاه علم و صنعت اتفاق افتاده است/ رئیس دانشگاه: بازدید بازرسان صحت ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون هیچ‌گاه در جریان موضوع بازرسی از دانشگاه‌ها نبوده است، گفت: تاکنون در جلسات کمیسیون هیچ‌گاه بحث بازرسی از دانشگاه‌ها صورت نگرفت و همیشه هم نظرات شورای عالی امنیت ملی به کمیسیون امنیت ملی منعکس نمی‌شود.

ذوالنوری یادآور شد: پس از تعطیلات مجلس قطعا در خصوص بازرسی‌های صورت گرفته از دانشگاه‌ها و تصمیم شورای عالی امنیت ملی در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس صبحت و تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازرسی از دانشگاه‌ها نتیجه رژیم الحاقی برجام است/ دولت در برجام بند را آب داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..