تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان رایگان گاومیش‌های سوخته در هورالعظیم

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل دامپزشکی خوزستان از درمان رایگان گاومیش‌های دچار سوختگی در تالاب هورالعظیم توسط کارشناسان دامپزشکی استان خبر داد.

‌مصطفی کنارکوهی با اشاره به سوختگی تعدادی از گاومیش‌های یک روستا بر اثر آتش‌سوزی تالاب هورالعظیم اظهار کرد: تعدادی از گاومیش‌های یکی از روستاهای تابعه شهرستان دشت‌آزادگان که در محدوده تالاب هورالعظیم دچار سوختگی شدند، توسط کارشناسان دامپزشکی به صورت رایگان درمان می‌شوند.

درمان رایگان گاومیش‌های سوخته در هورالعظیم

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه اکیپ‌های دامپزشکی شهرستان دشت‌آزادگان به محل اعزام شدند و اقدامات موثر درمانی رایگان برای گاومیش‌های دچار سوختگی را انجام دادند.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: انجام اقدامات درمانی همچنان ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان رایگان گاومیش‌های سوخته در هورالعظیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..