تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش برخی سلبریتی ها به اتهام تخلف مالی در پرونده ثامن‌الحجج

روزنامه شرق، گزارشی با عنوان «رد پای برخی سلبریتی‌ها و مسئولان در پرونده ثامن‌الحجج» منتشر کرد که واكنش برخی از افرادی را كه از آنها در گزارش یاد شده بود، در پی داشت.

«ح.ص»: یک ریال هم بدهی ندارم

روزنامه شرق، گزارشی با عنوان «رد پای برخی سلبریتی‌ها و مسئولان در پرونده ثامن‌الحجج» منتشر کرد که واكنش برخی از افرادی را كه از آنها در گزارش یاد شده بود، در پی داشت.

یکی از افرادی كه در گزارش با نام «ح. ص» از او یاد شده است، به این خبر واکنش نشان داد.

«ح. ص»: یک ریال هم بدهی ندارم

«ح. ص» با تكذیب دریافت صد میلیارد تومان، حقوق 30 سال آینده فرزند خود می‌گوید: چنین چیزی صحت ندارد و پسر من اصلا وامی دریافت نكرده است و ارتباطی بین او و این مؤسسه وجود ندارد. در واقع 80 میلیون تومان (با سود صد میلیون تومان) در قالب تسهیلات با نام همسر بنده، از مؤسسه دریافت شده و حقوقی در كار نبوده است. علاوه بر آنكه اقساط آن نیز در حال پرداخت بود و در زمانی كه 15 قسط آن باقی مانده بود، مؤسسه به مشكل برخورد و بعدها تسویه شد.

او همچنین در واكنش به رقم 50 میلیارد‌تومانی كه بابت خرید ملك در یزد، عنوان شده، می‌گوید: اصولا وام 50 میلیارد‌تومانی وجود ندارد. رقم كارشناسی این زمین، 500 میلیون تومان بوده و خرید و فروشی صورت نگرفته است. ماجرا آن است كه تسهیلاتی به مبلغ  450 میلیون تومان از مؤسسه دریافت شده بود كه سند زمینی به‌عنوان وثیقه در گرو بانك قرار گرفت و بعدها به علت معوقات، این زمین به نام مؤسسه ثامن‌الحجج شد.

«ح. ص» در ادامه با بیان اینكه حتی یك ریال هم بدهی به مؤسسه ندارم، می‌افزاید: همه مبالغ اقساط تسهیلات در سال 95 تسویه شده است. علاوه بر اینكه همه مستندات در مرحله دادسرا به شعبه بازپرسی ارائه شده و در پرونده نیز موجود است، در جلسه بعدی دادگاه، همه مستندات مجددا از سوی وكیل به دادگاه تقدیم خواهد شد.

او در ادامه با بیان اینكه كل تسهیلات دریافتی از مؤسسه در چند مرحله و حدود 880 میلیون تومان بوده است، ادامه می‌دهد: این میزان با سود، حدود یك‌میلیارد‌و 200 میلیون تومان بوده كه به ‌صورت كامل تسویه شده است و مدارك تسویه آن نیز موجود است.

دخترم حقوق نجومی نگرفته است

«ح. ص» همچنین با رد دریافت حقوق نجومی از سوی دخترش می‌افزاید: چنین چیزی صحت ندارد. دخترم حدود دو سال در آن مؤسسه مشغول به كار بود كه پس از ازدواج نیز آنجا را ترك كرد. او كه مانند پنج هزار كارمند دیگر این مؤسسه در آنجا مشغول به كار بود، در ابتدا حدود 700 هزار تومان دریافتی داشت كه بعدها تا یك‌میلیون‌و 400 هزار تومان افزایش یافت. به گفته «ح. ص» او به‌هیچ‌عنوان تسهیلاتی دریافت نكرده و خانواده او تسهیلات دریافت كرده‌اند و او ضمانت آنها را پذیرفته است.

تمام حقوق دریافتی را برگرداندم

او در ادامه با اشاره به حقوق دریافتی می‌گوید: كل حقوق بنده ماهانه پنج میلیون تومان بوده و در سال 95 در ازای پنج سال حقوقی كه دریافت كردم، با اینكه منع قانونی وجود نداشت، همه مبلغ را كه حدود 300 میلیون تومان بوده است، به مؤسسه برگرداندم.

ارتباطی بین شركت و همسرم وجود ندارد

«ح. ص» كه خود یكی از اعضای شركتی بوده كه در گزارش به آن اشاره شده، ادامه می‌دهد: این شركت حدود دو میلیارد تومان تسهیلات گرفته است كه با جریمه حدود سه‌میلیارد‌و 200 میلیون تومان شده بود. برای این تسهیلات ملكی چهارطبقه در سیدخندان به‌عنوان وثیقه گذاشته بود كه این ملك بیش از چهار میلیارد تومان كارشناسی می‌شود و در تملك مؤسسه ثامن‌الحجج قرار می‌گیرد. این وام اساسا به نام یكی از اعضای شركت كه این ملك نیز به نام او بوده، دریافت شده است و ارتباطی به همسر بنده ندارد. این اسناد در اختیار هیئت تسویه قرار دارد. در واقع تسهیلاتی كه گرفته شده، كامل تسویه شده و حتی مازاد هم دارد.

به گفته او این ماجرا آن‌گونه كه در شبكه‌های اجتماعی منعكس شده، خانوادگی نیست و در قالب چند تسهیلات در چند مرحله بوده كه به طور کامل در مرداد 95 تسویه شده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: sharghdaily.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش برخی سلبریتی ها به اتهام تخلف مالی در پرونده ثامن‌الحجج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..