تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود رمان گردن بند اسرار آمیز

دانلود رمان گردن بند اسرار آمیز اختصاصی یک رمان

دانلود رمان گردن بند اسرار آمیز اختصاصی یک رمان

دانلود رمان گردن بند اسرار آمیز اختصاصی یک رمان

خلاصه :
دختری که بعد از پنج پسر به دنیا می آید .گردن بندی که اسرار زندگی دختر داستان ما است.ماجرا های غم انگیز و هیجانی را پشت سر میگذارد.دختر یاد میگیرد چگونه عشق بورزد ، چگونه محبت کند ،چگونه بخشنده باشد.

شخصیت های اصلی پسر: دانیال، راتین.
شخصیت های اصلی دختر: اختر
این داستان بر اساس تخیلات ذهن نویسنده نوشته شده و کپی کردن بدون ذکر منبع و نام نویسنده پیگرد قانونی دارد.

مقدمه :
– مسافری ؟
– نه.
– رهگذری؟
– نه.
– پس چی ؟
– من ملکه اقبالم.

هیچکس تا آمدن پدرشان حرفی نزد .شاهیار پسر اول که ۱۳ سالش بود قدش بلند و لاغر اندام بود، چشمانش به دریا بود.ماهیار پسر دوم ۱۱ سال داشت و کمی چاق تر از شاهیار بود و رنگ چشمانش سبز بود .خشایار پسر ۹ ساله ی این خانواده بود که رنگ چشمانش طوسی بود.سامیار هم پسر ۷ ساله این خانواده بود چشمانش به رنگ عسلی بود.هر پنج پسر چشمشان به در بود که پدرشان بیاید . با صدای زنگ در زانیاربا جسته ی کوچک خود به سمت در دوید و تا در را باز کند. شاهیار نگران بود که بچه ای که به دنیا می آید پسر باشد،زانیار در را باز کرد چهره ی خوشحال پدرشان نوری در دلشان روشن شد،

پیشنهاد می شود




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود رمان گردن بند اسرار آمیز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..