تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود صد‌ها تانک جدید به سازمان رزم ارتش و سپاه

نامه نیوز نوشت: رضا مظفری‌نیا معاون صنعتی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دو روز پیش و همزمان با سفر امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع به استان لرستان، برای اولین بار از دستور کار جدید وزارت دفاع در حوزه زرهی پرده برداشت.

آن طور که معاون وزیر دفاع خبر داده، "ارتقا و تولید 700 تا 800 تانک" در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد که بخش عمده‌ای از آن در صنایع زرهی دورود انجام خواهد شد.

به‌گفته رضا مظفری‌نیا، طبق این برنامه "سالانه 50 الی 60 تانک ساخته می‌شود و اعتبار خوبی برای آن گذاشته می‌شود چراکه نیاز شدید ارتش و سپاه است".

اظهارات مهم معاون وزیر دفاع در حوزه تولید تانک‌های جدید، دارای دو بخش است، 1 ــ ارتقاء تانک‌های فعلی 2 ــ تولید تانک‌های جدید؛ در ذیل، به‌اجمال معنای این دو بخش را بررسی خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود صد‌ها تانک جدید به سازمان رزم ارتش و سپاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..